Gå til innhold

seponering av Seroxat


Gjest seroxat-bruker

Anbefalte innlegg

Gjest seroxat-bruker

Noen andre som har opplevd noe som ligner på elekstiske støt i nakken og nedover ryggen / ut i armene etter å ha sluttet med Seroxat? Synes det her er veldig ubehagelig, og ikke rent lite skremmende... Er jeg alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shrekk 78

Har ikke opplevd det, men er du sikker på at det er pga seponering seroxat? Trodde ikke seroxat ble brukt særlig lengre, da det er en meget gammel medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Jeg har hørt om det, men har aldri brukt det selv...

Men ja... har hørt flere som har opplevd det. Det fine er at det vil forsvinne etterhvert som kroppen stabiliserer seg selv og ikke "savner" den kunstige stimuleringen.

Jeg fikk forøvrig støt da jeg sluttet brått på zoloft jeg... :-)

Støt ja. Mange har .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det, men er du sikker på at det er pga seponering seroxat? Trodde ikke seroxat ble brukt særlig lengre, da det er en meget gammel medisin.

Seroxat er ingen gammel medisin. Kanskje du forveksler den med Sarotex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den vanligste bivirkningen ved seponering av alle typer SSRI. De fleste som slutter med SSRI merker dette, men enkelte påstår at disse symptomene er verre ved seponering av Seroxat enn ved seponering av andre SSRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NyttLiv

Har ikke opplevd det, men er du sikker på at det er pga seponering seroxat? Trodde ikke seroxat ble brukt særlig lengre, da det er en meget gammel medisin.

Seroxat blir brukt, jo. Jeg har begynt på det for ikke så lenge siden selv. (riktignok etter å ha prøvd masse annet som aldri virket, men) Og Seroxat er glimrende for noen. Dessuten kan det jo hende vedkommende har gått på det i lang tid også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...