Gjest Jobbsura nå Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har søkt jobb i et fylkekommunalt prosjekt, og jeg føler meg forbigått. Det er bare snakk om et kortere engasjement. Fire søkere er innkalt til intervju. Har fått tak i utvidet søkerliste, og ut ifra den mener jeg bestemt at jeg burde være blant de aktuelle. Særlig hva angår relevant jobberfaring. Jeg er en del eldre enn de fleste søkerne, og de er kanskje redd for at jeg blir for dyr i forhold til tjueåringene? Noen som har råd om eventuelle klagemuligheter? Jeg vurderer å ringe styrelederen for prosjektet. Prosjektlederen er nemlig "bortreist".Vet ikke helt om jeg tror på det... På forhånd takk hvis noen har erfaringer! 0 Siter
Gjest - Jobbsura nå Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ta kontakt med organisasjonen din Jeg jobber i et såkalt fritt yrke, tror ikke at min organisasjon kan hjelpe meg, dessverre:( 0 Siter
Gjest vill, vakker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Erfaring viser jo at de som lar sin stemme høres ofte når fram. Og har du et saklig grunnlag å klage på er det regler å følge når det gjelder ansettelser i det offentlie. I motsetning til det private, der kan de ansette hvem de vil. Uansett har du vel ikke noe å tape? 0 Siter
Gjest Jobbsura nå Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Erfaring viser jo at de som lar sin stemme høres ofte når fram. Og har du et saklig grunnlag å klage på er det regler å følge når det gjelder ansettelser i det offentlie. I motsetning til det private, der kan de ansette hvem de vil. Uansett har du vel ikke noe å tape? Jeg er klar for å lage bråk! Trodde virkelig at denne jobben hadde navnet mitt på seg. Så viser det seg at de ikke vil ha kvalifiserte folk likevel. Jeg føler at de viser lite respekt for folk, og at jeg har kastet bort en del tid. Men spørsmålet er vel om det kan komme noe godt ut av det? Et dårligere utgangspunkt for å starte i ny jobb fins vel neppe - hvis jeg skulle greie å skrike meg til jobben? Eller er det noe jeg innbiller meg? 0 Siter
Gjest vill, vakker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er klar for å lage bråk! Trodde virkelig at denne jobben hadde navnet mitt på seg. Så viser det seg at de ikke vil ha kvalifiserte folk likevel. Jeg føler at de viser lite respekt for folk, og at jeg har kastet bort en del tid. Men spørsmålet er vel om det kan komme noe godt ut av det? Et dårligere utgangspunkt for å starte i ny jobb fins vel neppe - hvis jeg skulle greie å skrike meg til jobben? Eller er det noe jeg innbiller meg? Nja.... Jeg ville ikke hatt noe problem med å ta deg godt mot om du så skulle ha laga skikkelig bråk på forhånd. Hvis du da ikke generelt er en bråmaker. 0 Siter
Gjest Jobbsura nå Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Nja.... Jeg ville ikke hatt noe problem med å ta deg godt mot om du så skulle ha laga skikkelig bråk på forhånd. Hvis du da ikke generelt er en bråmaker. Nei, jeg er snill som et lam til hverdags;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er vel tvilsomt om du har noe å hente. Det kan være tusen grunner for at jobben ikke ble din. Det kan være så enkelt at de mener du ikke vil passe så godt inn i det miljøet. Jeg tviler på at du får noe ut av dette, bortsett fra at du heller ikke får en anenn jobb på samme plassen hvis noe sånt blir aktuelt. 0 Siter
Gjest Jobbsura nå Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er vel tvilsomt om du har noe å hente. Det kan være tusen grunner for at jobben ikke ble din. Det kan være så enkelt at de mener du ikke vil passe så godt inn i det miljøet. Jeg tviler på at du får noe ut av dette, bortsett fra at du heller ikke får en anenn jobb på samme plassen hvis noe sånt blir aktuelt. Hvis de hadde møtt meg, så hadde jeg tatt poenget med miljøfaktoren... Men jeg mistenker at det kun er økonomi i dette. Og det kommer kanskje ikke noe godt ut av å gjøre seg skikkelig upopulær. Blir bare så irritert når de kaster bort tida mi med tull. Jeg føler meg lurt:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.