Gjest vill, vakker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 At Åge Hareide velger å la John-Arne Riise få ha kapteinsbindet i landskampe ikveld forteller vel igrunn en god del om hva han står for som landslagssjef. Riktignok var mange aktuelle kandidater fraværende, men likevel. En kaptein skal være et forbilde og en autoritet, og da passer det ikke med en egoistisk og banslig liten drittunge. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg så ikke kampen i kveld, men jeg fatter ikke hvorfor så mange har noe imot JAR. Typisk norsk jantelov. Han framstår tross alt som en lederskikkelse på landslaget, det sier i hvert fall de andre spillerne og de bør vite, og det er uansett det viktigste. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 En leders oppgave er også å teste ut om folk fungerer i ulike roller, og Riise har jo klart uttrykt at hans mål er å bli kaptein, så jeg syns egentlig det var greit å gi ham sjansen i en uviktig privatkamp. Neste gang er sikker Andresen tilbake med bindet på armen igjen. 0 Siter
Gjest vill, vakker Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg så ikke kampen i kveld, men jeg fatter ikke hvorfor så mange har noe imot JAR. Typisk norsk jantelov. Han framstår tross alt som en lederskikkelse på landslaget, det sier i hvert fall de andre spillerne og de bør vite, og det er uansett det viktigste. En lederskikkelse som går og spytter på skoa til en lagkamerat? Det sier igrunn alt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 En lederskikkelse som går og spytter på skoa til en lagkamerat? Det sier igrunn alt. Tror både Carew og JAR har gjort opp for seg etter den hendelsen. Det viktigste er hvem spillerne vil ha, og vi snakker om erfarne spillere her som ikke velger en hvilken som helst idiot til kaptein. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.