pappilon Skrevet 10. februar 2001 Del Skrevet 10. februar 2001 Hele livet mitt har vært et stor ork,Jeg har feilet og forsøkt å finne ut hvorfor jeg sliter med å mestre å komunisere med mennesker,ordene bare stopper helt opp,det samme problemet oppstår når jeg ordlegge meg når jeg skriver beskjeder osv... Det som er så problemfylt er at noen dager er hukommelsen der,men dagen ettter er den totalt fraværende,jeg er så handikapet p.g.a dette ,skal jeg fortelle til et menneske noe så elementært som å fylle olje på en bensin motor.sliter jeg fryktlig med å formiddle dette til mottakeren.. Jeg har lest mye,om hvordan hjernen er sammensatt ,den består jo av fem deler,prefontal cortex,basal ganglia,cingulate systemet,deep limbiske system,temporal lobe,legen min har henvist meg til nuclear medisin på risksen i Oslo,bedt de om å foreta en spect scanning av de ulike områder i hjeren,har jeg for mye aktivitet med gjevn blodtilstrømning,eller er det så at jeg har for lite av den,beklager jeg klarer ikke å få samlet tankene mine i dag, er det noen som har prøvd spect scanning ?for , andre som sliter med lignende problermer ? noen som kan gi meg andre råd hva jeg bør gjøre ?Er det noen medisin som kan hjelpe ? Takknemlig for svar .. vennlig hisen meg. bjarne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18735-hukommelsen-blir-bare-verre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 Kjære pappilon ! Jeg tviler på at et medikament vil gjøre den store susen for disse symptomene. Du er heldig som har en lege som du har fast kontakt med og som tydeligvis tar plagene dine på alvor - det er sikkert lurt å forholde seg til de råd han eller hun gir. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18735-hukommelsen-blir-bare-verre/#findComment-84390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.