Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har ikke lyst til å legge meg, og er på Wiperavvenning, så jeg kjeder meg litt. Lurer på om det er noe vits i å sitte her og vente på nye innlegg, eller om jeg bare skal hoppe til køys... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Før du legger deg kan du fortelle hva wiperavvenning er sånn at jeg slipper å ligge å gruble på det:o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har klart å vende meg av med Wiper, nemlig med denne siden: http://www.sol.no/spill/kabal/ 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Før du legger deg kan du fortelle hva wiperavvenning er sånn at jeg slipper å ligge å gruble på det:o) hehe, nå kan du gruble, nå ;O) M.Angelica vet... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Hva er Wiperavvenning? Wiper er et kjempedustete idiot drittaspill som finnes på sol.no ;O) 0 Siter
Freya Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har ikke lagt meg, hadde vært kult med noen morsomme innlegg her... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Jeg har ikke lagt meg, hadde vært kult med noen morsomme innlegg her... Ja, det hadde det, men jeg kommer liksom ikke på noe heller... Har en vits jeg hørte i helga: Nordlenningen sa til kjerringa han traff på vidda: "Hei, ska vi pule?" "Neeei, æ hadde no ikke tænkt det...." svarte hun. "Men no har du overtalt mæ!" Sikkert ikke det samme å lese den som å høre den, men jeg ler så jeg griner hver gang! ;O) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har ikke lagt meg, hadde vært kult med noen morsomme innlegg her... Hva er morsomme innlegg? 0 Siter
Freya Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, det hadde det, men jeg kommer liksom ikke på noe heller... Har en vits jeg hørte i helga: Nordlenningen sa til kjerringa han traff på vidda: "Hei, ska vi pule?" "Neeei, æ hadde no ikke tænkt det...." svarte hun. "Men no har du overtalt mæ!" Sikkert ikke det samme å lese den som å høre den, men jeg ler så jeg griner hver gang! ;O) Hihih... Jeg ler jeg, men jeg er kanskje overtrøtt... Litt sånn som vestkantfyren som traff en same på bensinstasjonen. "Heisann, kul scooter du har!" "Nei," sa samen, "han e ikke kul, han e krønn!" 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Hihih... Jeg ler jeg, men jeg er kanskje overtrøtt... Litt sånn som vestkantfyren som traff en same på bensinstasjonen. "Heisann, kul scooter du har!" "Nei," sa samen, "han e ikke kul, han e krønn!" *lol* 0 Siter
Freya Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hva er morsomme innlegg? Alt som er interessant å engasjere seg i. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Alt som er interessant å engasjere seg i. Trenger ikke være så himla interessant heller, spør du meg. Jeg er lett å please ;O) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, det hadde det, men jeg kommer liksom ikke på noe heller... Har en vits jeg hørte i helga: Nordlenningen sa til kjerringa han traff på vidda: "Hei, ska vi pule?" "Neeei, æ hadde no ikke tænkt det...." svarte hun. "Men no har du overtalt mæ!" Sikkert ikke det samme å lese den som å høre den, men jeg ler så jeg griner hver gang! ;O) Hehehe!) 0 Siter
Freya Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Trenger ikke være så himla interessant heller, spør du meg. Jeg er lett å please ;O) Engasjerer meg lett i fjoll & fjas på denne tiden av døgnet, jeg. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hihih... Jeg ler jeg, men jeg er kanskje overtrøtt... Litt sånn som vestkantfyren som traff en same på bensinstasjonen. "Heisann, kul scooter du har!" "Nei," sa samen, "han e ikke kul, han e krønn!" *flirer høyt* 0 Siter
Freya Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 *flirer høyt* Hihi... Nå får jeg vel mange sinte innlegg mot meg i morgen. Det er vel ikke helt pk å gjøre narr av samer. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hihi... Nå får jeg vel mange sinte innlegg mot meg i morgen. Det er vel ikke helt pk å gjøre narr av samer. jeg er nordnorsk, selv om jeg ikke er same, så jeg skal forsvare deg hvis du får bråk! *viser frem fjernkontrollen til TVn (som var det nærmeste våpenet jeg fant)* 0 Siter
Freya Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 jeg er nordnorsk, selv om jeg ikke er same, så jeg skal forsvare deg hvis du får bråk! *viser frem fjernkontrollen til TVn (som var det nærmeste våpenet jeg fant)* hihi, takk! Håper den fjernkontrollen er stor og fryktinngytende! (Hvis ikke er jeg det!) *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.