Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Nope...

Hei på deg snuppa... Hvordan står det til med den glade frøkna???

Men du.. Hvis det skulle dukke opp en ledig billett skal jeg love å si i fra. Men send meg mailadr din til [email protected]

sånn just in case, eller event sjekk etter melding på dol når det nærmer seg.

Sånn ellers så går det greit med meg. Begynner å våkne opp av vinterdvalen nå som så mange andre. Slutta og røyke for n'te gang (men denne gangen er det endelig altså!!), bikkja er fremdeles en elendig vakthund (i dag kom malerne som pusser opp blokka opp på verandaen, men tror du dyret reagerte?!? jeeeesus altså.).

Drar på jentetur til sydligere deler av Europa om en ukes tid. Gleder meg veeeldig. Har kjøpt T-skjorte med passende trykk: "Limited edition", "Deadly charisma", i tilfelle mannfolka ikke skjønner det helt av seg selv;-)

Enn du, klysa? Hvordan går det?:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187354-riksklysa/#findComment-1294344
Del på andre sider

Men du.. Hvis det skulle dukke opp en ledig billett skal jeg love å si i fra. Men send meg mailadr din til [email protected]

sånn just in case, eller event sjekk etter melding på dol når det nærmer seg.

Sånn ellers så går det greit med meg. Begynner å våkne opp av vinterdvalen nå som så mange andre. Slutta og røyke for n'te gang (men denne gangen er det endelig altså!!), bikkja er fremdeles en elendig vakthund (i dag kom malerne som pusser opp blokka opp på verandaen, men tror du dyret reagerte?!? jeeeesus altså.).

Drar på jentetur til sydligere deler av Europa om en ukes tid. Gleder meg veeeldig. Har kjøpt T-skjorte med passende trykk: "Limited edition", "Deadly charisma", i tilfelle mannfolka ikke skjønner det helt av seg selv;-)

Enn du, klysa? Hvordan går det?:-)

godt å høre at det er liv i skrotten...

- Limited edition

--> kanskje verden skal være glad for det eller?

- Deadly charisma

--> akkurat det forklarer vel kanskje en del småting eller?

her går alt så det griner etter... tilbringer dagene hjemme i permisjon, trives forsåvidt med det, men ble regelrett voldtatt under en fotballkamp tidligere i uka, så sliter med en trøkk-16 i ryggen... ser jeg bort i fra den så har jeg det alletiders...

så du har stumpa røyken,igjen, ja...flink jente...selv har jeg ikke rørt kreftpinnen siden september, nærmer seg ett år gitt... (gi meg selv et fortjent klapp på skuldern)

angrer selvsagt som en hund på at jeg slutta, men for all del, jeg kommer i det minste IKKE tl å fryse kommende vinter, spekket begynner å bli godt og tykt...

håper du får en fabelaktig tur til varmere breddegrader, og at det faktisk dukker opp en mann eller tre som IKKE klarer å motstå din sjarm... bare husk. du trenger ikke ta de med hjem, du har nok med bikkja :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187354-riksklysa/#findComment-1294726
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...