Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/06/08/434160.html Okey...på tide å ta en prat med mor og mormor... 0 Siter
Gjest tror ikke det Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er da ikke noe man snakker med familien om.... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er da ikke noe man snakker med familien om.... Det kalles "spøk og humor" 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kan faktisk ikke forestille meg at min mor har hatt det like "vilt" som jeg.... Men jeg kan faktisk forestille meg min mormor sånn, for hun var en mye mer livat kvinne enn min mor er. 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 det jeg la mest merke til i artikkelen, var dette: "Undersøkelsen viser at 14 prosent av kvinnene fikk orgasme hver gang de hadde sex, mens 34 prosent sjelden eller aldri fikk orgasme under samleie. Derimot får 34 prosent alltid orgasme hvis de onanerer, og et enda høyere antall klarer ofte å nå klimaks selv. Til sammenlikning sier 98 prosent av mennene at de får alltid får orgasme hvis de onanerer." Det var sjokkerende lavt!! 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kan faktisk ikke forestille meg at min mor har hatt det like "vilt" som jeg.... Men jeg kan faktisk forestille meg min mormor sånn, for hun var en mye mer livat kvinne enn min mor er. Villhet kan jo påvirkes av så mangt! :-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det kan ikke stemme.Det er jo alment kjent at mor (og far) ikke har sex. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 det jeg la mest merke til i artikkelen, var dette: "Undersøkelsen viser at 14 prosent av kvinnene fikk orgasme hver gang de hadde sex, mens 34 prosent sjelden eller aldri fikk orgasme under samleie. Derimot får 34 prosent alltid orgasme hvis de onanerer, og et enda høyere antall klarer ofte å nå klimaks selv. Til sammenlikning sier 98 prosent av mennene at de får alltid får orgasme hvis de onanerer." Det var sjokkerende lavt!! Det har du rett i...hmmm 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det kan ikke stemme.Det er jo alment kjent at mor (og far) ikke har sex. He he 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Han fyren på bildet har nok hatt hardkjør altså. Samma kneopperasjoer som meg. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kan faktisk ikke forestille meg at min mor har hatt det like "vilt" som jeg.... Men jeg kan faktisk forestille meg min mormor sånn, for hun var en mye mer livat kvinne enn min mor er. Jeg har erfart det motsatte. Jeg husker ikke ortaket i farta, men de roligste damene er de som virkelig tar av. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det har jeg faktisk aldri tvilt på at min mor har hatt/har et godt sexliv. Men jeg tror allikevel at jeg har tøyet ett par ekstra grenser.. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det kan ikke stemme.Det er jo alment kjent at mor (og far) ikke har sex. Hele familien min kom med storken. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Mye som er arvelig, penger f eks er det beste. Jo mer jo bedre. Arve orgasmer? Jeg trodde de bare kom som elektriske signaler? Kanskje man kan arve det på rull? På boks? Hermetisk? Nei, på et ladbart batteri må det være, eller som analoge signaler på et lydbånd. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har erfart det motsatte. Jeg husker ikke ortaket i farta, men de roligste damene er de som virkelig tar av. "Stillest vann har dypest grunn" 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Mye som er arvelig, penger f eks er det beste. Jo mer jo bedre. Arve orgasmer? Jeg trodde de bare kom som elektriske signaler? Kanskje man kan arve det på rull? På boks? Hermetisk? Nei, på et ladbart batteri må det være, eller som analoge signaler på et lydbånd. Jepp 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 "Stillest vann har dypest grunn" Det var det ja:-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jepp Nå vet jeg hvordan det funker: man kjøper orgasmer i små runde sylindre hos Narvesen og putter dem i en plaststav. Den durer når den slipper dem løs. Det er plass til et titall stykker i hver, alkaline typen er visst best. Noen kan også fylles på fra et hull i veggen. Da kan man sikkert arve slikt utstyr også? Jeg har ikke noen glede av det. Er visst forbeholdt kvinner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.