Gå til innhold

Det er mye som kan arves...

Anbefalte innlegg

Gjest tror ikke det
Skrevet

Det er da ikke noe man snakker med familien om....

Gjest Ramina
Skrevet

Det er da ikke noe man snakker med familien om....

Det kalles "spøk og humor" ;)

skorpionfisken
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke forestille meg at min mor har hatt det like "vilt" som jeg....

Men jeg kan faktisk forestille meg min mormor sånn, for hun var en mye mer livat kvinne enn min mor er.

Skrevet

det jeg la mest merke til i artikkelen, var dette:

"Undersøkelsen viser at 14 prosent av kvinnene fikk orgasme hver gang de hadde sex, mens 34 prosent sjelden eller aldri fikk orgasme under samleie.

Derimot får 34 prosent alltid orgasme hvis de onanerer, og et enda høyere antall klarer ofte å nå klimaks selv. Til sammenlikning sier 98 prosent av mennene at de får alltid får orgasme hvis de onanerer."

Det var sjokkerende lavt!!

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke forestille meg at min mor har hatt det like "vilt" som jeg....

Men jeg kan faktisk forestille meg min mormor sånn, for hun var en mye mer livat kvinne enn min mor er.

Villhet kan jo påvirkes av så mangt! :-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Det kan ikke stemme.Det er jo alment kjent at mor (og far) ikke har sex.

Gjest Ramina
Skrevet

det jeg la mest merke til i artikkelen, var dette:

"Undersøkelsen viser at 14 prosent av kvinnene fikk orgasme hver gang de hadde sex, mens 34 prosent sjelden eller aldri fikk orgasme under samleie.

Derimot får 34 prosent alltid orgasme hvis de onanerer, og et enda høyere antall klarer ofte å nå klimaks selv. Til sammenlikning sier 98 prosent av mennene at de får alltid får orgasme hvis de onanerer."

Det var sjokkerende lavt!!

Det har du rett i...hmmm

Gjest Ramina
Skrevet

He he ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Han fyren på bildet har nok hatt hardkjør altså.

Samma kneopperasjoer som meg.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har erfart det motsatte.

Jeg husker ikke ortaket i farta, men de roligste damene er de som virkelig tar av.

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri tvilt på at min mor har hatt/har et godt sexliv. Men jeg tror allikevel at jeg har tøyet ett par ekstra grenser..

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hele familien min kom med storken.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Mye som er arvelig, penger f eks er det beste. Jo mer jo bedre. Arve orgasmer? Jeg trodde de bare kom som elektriske signaler? Kanskje man kan arve det på rull? På boks? Hermetisk?

Nei, på et ladbart batteri må det være, eller som analoge signaler på et lydbånd.

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg har erfart det motsatte.

Jeg husker ikke ortaket i farta, men de roligste damene er de som virkelig tar av.

"Stillest vann har dypest grunn"

;)

Gjest Ramina
Skrevet

Mye som er arvelig, penger f eks er det beste. Jo mer jo bedre. Arve orgasmer? Jeg trodde de bare kom som elektriske signaler? Kanskje man kan arve det på rull? På boks? Hermetisk?

Nei, på et ladbart batteri må det være, eller som analoge signaler på et lydbånd.

Jepp ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Stillest vann har dypest grunn"

;)

Det var det ja:-)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jepp ;)

Nå vet jeg hvordan det funker: man kjøper orgasmer i små runde sylindre hos Narvesen og putter dem i en plaststav. Den durer når den slipper dem løs. Det er plass til et titall stykker i hver, alkaline typen er visst best. Noen kan også fylles på fra et hull i veggen.

Da kan man sikkert arve slikt utstyr også?

Jeg har ikke noen glede av det. Er visst forbeholdt kvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...