Gjest Ikke i salg??? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 I mai hadde Dagbladet en test av bærbare pc'er, der testvinnerne var HP Pavillion ze2000 og Toshiba Satelitte L10-132. Etter søk på nettet finner jeg ikke disse pc'ene i salg noe sted!! Noen her som vet om de i det hele tatt finnes??? 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Du finner dem sikkert hvis du søker etter pavilion i stedet for pavillion og satellite i stedet for satelitte 0 Siter
Gjest Ikke i salg??? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Du finner dem sikkert hvis du søker etter pavilion i stedet for pavillion og satellite i stedet for satelitte Nope!! Finner dem ikke uansett hvordan jeg skriver det. Har søkt bare på HP og Toshiba også.... 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg finner dem i salg mange steder når jeg søker på google. Men det er ikke sikkert de er i salg i norske butikker ennå, da. 0 Siter
Gjest Ikke i salg??? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg finner dem i salg mange steder når jeg søker på google. Men det er ikke sikkert de er i salg i norske butikker ennå, da. Rart at de hadde linker mm til nettbutikker og butikker der pc'ene skal være å få kjøpt..... 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Rart at de hadde linker mm til nettbutikker og butikker der pc'ene skal være å få kjøpt..... I så fall foreslår jeg at du kontakter Dagbladet og/eller disse nettbutikkene de refererer til og spør. 0 Siter
Gjest Ikke i salg??? Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 I så fall foreslår jeg at du kontakter Dagbladet og/eller disse nettbutikkene de refererer til og spør. Har kontaktet Db, men de henviste meg bare til butikkene. Venter på svar fra HP.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.