Gå til innhold

Anonyme innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Synes det er ubehagelig å bli beskyldt for å skrive merkelige "anonyme" innlegg her, når jeg ikke vet direkte hva siktes til. Er det mange her som studerer skrivemåten på innleggene og plasserer dem på et eller annet anonymt nick som ikke oppleves som anonymt? Er man virkelig så skråsikker at man stoler helt på seg selv i slike tilfeller?

Hva er dette for noe? Jeg må si at alle mine innlegg er merkelige, men at de såkalte "anonyme" er mer merkelige forstår jeg ikke.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Øhm, hallo? Først annonserer du at du vil skrive tulleinnlegg under annet nick, så glemmer du deg og svarer med eget nick i den tulletråden du laget, og så klager du over at folk anklager deg for å skrive anonyme innlegg??

Har du glemt å ta pillen din i dag eller hva er det?

Gjest bebba
Skrevet

Øhm, hallo? Først annonserer du at du vil skrive tulleinnlegg under annet nick, så glemmer du deg og svarer med eget nick i den tulletråden du laget, og så klager du over at folk anklager deg for å skrive anonyme innlegg??

Tror ikke du fikk med deg de beskyldningene om at jeg skriver merkelige anonyme innlegg i tråden "4 barn" på foreldreforum. Ja jeg tullet med det først og det gjør jeg fremdeles, men jeg undrer meg likevel. Hvilken angivelige innlegg skal jeg ha skrevet?

Gjest hvilket nick?
Skrevet

Jeg synes vi skal kunne skrive under et annet nick om vi vil det av og til. Særlig om det er noe på samliv eller alle trenger ikke vite "alt" om nicket. Jeg studerer ikke skrivemåten.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Tror ikke du fikk med deg de beskyldningene om at jeg skriver merkelige anonyme innlegg i tråden "4 barn" på foreldreforum. Ja jeg tullet med det først og det gjør jeg fremdeles, men jeg undrer meg likevel. Hvilken angivelige innlegg skal jeg ha skrevet?

OK, foreldreforumet holder jeg meg unna :)

*trekker meg stille tilbake*

Gjest hvilket nick?
Skrevet

Om du ikke har skrevet noen anonyme innlegg så bare skriv det til den som beskylte deg for det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen er enkle å kjenne igjen, og det er naturligvis ikke nødvendig å studere noens skriveteknikk for å forstå når det er ulver i mosen.

Gjest bebba
Skrevet

Om du ikke har skrevet noen anonyme innlegg så bare skriv det til den som beskylte deg for det.

Jeg skriver bestandig anonyme innlegg. Jeg har aldri skrevet under fullt navn. Jeg har brukt samme nicket i åresvis,men når jeg har skrevet om følsomme ting har jeg brukt andre nick.

Gjest bebba
Skrevet

Noen er enkle å kjenne igjen, og det er naturligvis ikke nødvendig å studere noens skriveteknikk for å forstå når det er ulver i mosen.

For meg er det tydelig at noen tror at jeg har skrevet et eller annet jeg ikke har skrevet. Uansett om du gidder studere skrivemåten er det unødvendig å kommentere det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For meg er det tydelig at noen tror at jeg har skrevet et eller annet jeg ikke har skrevet. Uansett om du gidder studere skrivemåten er det unødvendig å kommentere det.

Hvorfor gjør det noe at noen tror du har skrevet noe du ikke har skrevet?

Du har uansett et anonymt nick. Det overlever en og annen ripe i lakken.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvilke piller bør man ta for å oppføre seg pent på dette forumet?

I skapet har jeg paracet, og noen stikkpiller som smaker jævlig.

Skrevet

Ja, de stikkpillene var så dårlig at man likegodt kunne kjørt dem opp i ræææva :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, de stikkpillene var så dårlig at man likegodt kunne kjørt dem opp i ræææva :)

Var det salhusvinskvetten som sang det?:)

Skrevet

Var det salhusvinskvetten som sang det?:)

Vet ikke - gubben bruker å si det - så , ja da var det nok dem - hehe

Gjest bebba
Skrevet

Hvorfor gjør det noe at noen tror du har skrevet noe du ikke har skrevet?

Du har uansett et anonymt nick. Det overlever en og annen ripe i lakken.

Fasaden min er like ripete som lakken på bilen min. Jeg er et menneske med følelser og slike skapninger har evne til å irritere seg og undres.

Skrevet

Salhusvinskvetten er nok en ironisk arvtaker av Salhuskvintetten.

De synger ironiske/humoristiske tekster.

Har et par cd-er.

*ha ha* her leste jeg det jeg trodde det skulle stå! :-)

Skrevet

Du må ikke smake på stikkpillene etter at du har brukt dem der de hører hjemme da vet du:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...