Gjest Reiselysten!!!! Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Vi er tre jenter/damer/kjærringer som har lyst til å reise på tur mot slutten av måneden - til utlandet et sted. Det er ikke viktig HVOR det er, pris er avgjørende. Hvor leter jeg etter billige turer? Har vært inne på flere steder på Internett der man må oppgi sted å reise til. Vi er som sagt ikke så opptatt av sted, mer at det skal være en rimelig tur. Finnes det noe nettsted som plukker tilbud villt i europa, bare man oppgir dato og antall personer? 0 Siter
Speak Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Startour.no, Ving.no, Apollo.no Alle har egne knapper for restplasser (siste sjanse e.l.) Prøv der. 0 Siter
Akela Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 viaferieverden.no feil det første jeg skriv. Riktig adr er www.ferieverden.no 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Om totalprisen er avgjørende, er prisnivået på reisemålet langt viktigere enn flyprisen. Ville derfor foreslå f.eks. Kroatia! Der bruker du antakelig en fjerdedel av pengene du ville brukt i f.eks. Nice eller Malaga. Og det er fint der også! Norwegian flyr direkte til Dubrovnik, sjekk prisene og bestill! 0 Siter
Gjest Reiselysten!!!! Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 http://www.solfaktor.com/no/ Takk! 0 Siter
Gjest Reiselysten!!!! Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Om totalprisen er avgjørende, er prisnivået på reisemålet langt viktigere enn flyprisen. Ville derfor foreslå f.eks. Kroatia! Der bruker du antakelig en fjerdedel av pengene du ville brukt i f.eks. Nice eller Malaga. Og det er fint der også! Norwegian flyr direkte til Dubrovnik, sjekk prisene og bestill! Takker for tipset, men de hadde ikke noe den aktuelle helga... 0 Siter
Gjest Reiselysten!!!! Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 feil det første jeg skriv. Riktig adr er www.ferieverden.no Takk! 0 Siter
Gjest Reiselysten!!!! Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Startour.no, Ving.no, Apollo.no Alle har egne knapper for restplasser (siste sjanse e.l.) Prøv der. Fant ikke noe til under ei uke der, jeg, og det blir litt lenge. Men takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.