Gå til innhold

forkjølet, stiv nakke, hjernehinnebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest litt bekymra i dag
Skrevet

Jeg er forkjølet, startet med veldig vond hals, vondt i muskler i hele kroppen, og en rar lett forkjølelse i nese og ører (tette). Men i tillegg er jeg velig stiv i nakken, greier ikke bøye hodet ned på med haka ned på brystkassa engang.

Hvorfor er det sånn? Var noen kollegaer som skremte meg med at det var et symptom på hjernehinnebetennelse, men det kan da vel ikke være det?

Skrevet

Hjernehinnebetennelse er ikke så vanlig, men hvis du får utslett som ikke gir etter for trykk må du FORTE deg til legen. Dette i kombinasjon med stiv nakke KAN være hjernehinnebetennelse.

Du kan jo kanskje ta en telefon til legen likevel for å være på den sikre siden.

Skrevet

Hvis du hadde hatt hjernehinnebetennelse, så hadde du nok ikke vært i stand til å skrive innlegg her. Du hadde hatt veldig vondt i hodet hvis det hadde vært det.

Gjest litt bekymra i dag
Skrevet

Hvis du hadde hatt hjernehinnebetennelse, så hadde du nok ikke vært i stand til å skrive innlegg her. Du hadde hatt veldig vondt i hodet hvis det hadde vært det.

Jeg greier ikke stå op uten paracet da, skallebank av en annen verden. Men sikkert ikke ille "nok" da..

Skrevet

Har du høy feber, frostanfall og lysskyhet i tillegg til stiv nakke skal du gå til lege.

Mista nikket
Skrevet

Du trenger ikke ha utslett for å få diagnosen. I tillegg til det som er beskrevet under her så følger det også med kvalme, brekninger eller oppkast.

Skrevet

Hvor bor du da? Det er hjernehinnebetennelse i barnehagen her ved siden av der jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...