Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er den sjette dagen min uten røyk. Har prøvd å slutte mange ganger før, men er positiv til å klare det nå. Har tidligere forsøkt å slutte med plaster, men har følt at det har blitt litt halvveis.

Humøret har vært veldig svingende. Helt forferdelig egentlig. Tar til tårene lett som bare det i det ene øyeblikket, blir rasende uten grunn neste øyeblikk. Det har vært litt bedre i dag. Hvor lenge er det vanlig at det svingende humøret skal vare???? Trøster meg med at det i alle fall ikke blir verre. Er det sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187449-uten-r%C3%B8yk-i-over-6-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir bedre etterhvert. De første to ukene vil du nok merke de fysiske abstinensene, men det går fort over :)

Takk for trøstende ord. Det kjennes bedre allerede faktisk. Fremdeles ustabilt humør, men ikke så ille som det var. Har nå vært uten røyk i snart 8 dager.

tigertrollet

Det blir bedre!! Jeg synes det er litt irriterende at jeg våkner opp med "røykelunger" fremdeles uten å ha røyket.. Men jeg husker at sånn var det sist gang også. Dessuten blir jeg jo glad når jeg husker at jeg ikke har røyket og at det bare er falsk alarm:-))

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...