Gjest Føre var Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Nå vil jeg være før var her siden jeg er veldig flink til å miste mobiler. har en dyr mobil som jeg er livredd for å miste, og etter å ha trodd at jeg hadde mistet den så har jeg begynt å lure på hva jeg gjør hvis den blir borte Har ikke mobilforsikring lenger da jeg gikk over fra abonnement til kontantkort. Jeg har reiseforsikring i Vesta så jeg går ut i fra at jeg kan få den dekket der. Men la oss si at jeg mister mobilen min i dag. Hva er det første jeg bør gjøre? og hvor mye koster en mobilforsikring? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det første du gjør er å ringe mobilselskapet ditt og får stengt mobilen så den ikke kan misbrukes. Deretter prøver du å huske hvor du har mistet den... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Reiseforsikring dekker ikke ting man mister. Så det er ikke noe sikkerhetsnett. 0 Siter
Gjest IfVestaGjensidige Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Du får iallefall ikke dekket den på reiseforsikringen din. Så du får ta en telefon å spørre hvor mye mobilforsikringen koster med en gang. 0 Siter
Gjest Mobilmister Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Før du mister den, bør du ta back-up av innholdet på telefonen. Har du blåtann på telefon og PC er dette en enkel sak. Blåtann-modul til PC koster noen få hundrelapper.Har du ikke det, kan du kjøpe en sim-kort leser som lagrer info på sim-kortet. Det er lett sak å føre dette tilbake til en ny tlf. 0 Siter
Gjest tyven-tyven Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 du mister aldri noe. det er selvsagt stjålet. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 du mister aldri noe. det er selvsagt stjålet. Jaså, svindlet på forsikringen før du skjønner jeg.... 0 Siter
Gjest føre var Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Reiseforsikring dekker ikke ting man mister. Så det er ikke noe sikkerhetsnett. "reiseforsikring dekker ikke ting man mister". Men om jeg er ute og reiser og mister et kamera så får jeg jo pengene tilbake på reiseforsikringen. Så hva er forskjellen på et kamera og en mobil? Om jeg er på vei til jbbb eller skole, så er jeg jo ute og reiser. Så hva dekker reiseforsikringen da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.