Gå til innhold

Det første steget!


Gjest Koppi

Anbefalte innlegg

ÅÅÅh nå er jeg så spent og glad! Først og fremst for at M. har stilt opp for meg.

Hun tok et par telefoner og har klart å få til en psykomotorisk terapi vurderingstime!!! Det er oppi mot 3 mnds ventetid for en vurderingstime, og 1 års ventetid for å bli pasient! Men jeg har allerede fått time nå på fredag! Nå er jeg spent, nervøs, glad!!

Det første steget er allerede igang ;)

Ser dere... det hjelper å be andre om hjelp.. enkelte ting klarer vi ikke selv...;)

Fikk også høre at min mor trodde jeg hadde lagt problemene bak meg for lenge siden. Burde fått jobb på Den nasjonale scene.. dyktig skuespiller jeg.. !!!

smiler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kamika

Vil bare si at jeg er veldig glad på dine vegne. Stå på no da, så kommer det sikkert til å ordne seg til slutt, om enn hvor lang tid det kommer til å ta. Skal krysse fingrene for deg jeg. =)

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg er veldig glad på dine vegne. Stå på no da, så kommer det sikkert til å ordne seg til slutt, om enn hvor lang tid det kommer til å ta. Skal krysse fingrene for deg jeg. =)

Klems

Nå ble jeg glad på dine vegne jeg også. Jeg har nemlig også fått hjelp fra en annen til å få tak i en psykiater, var i første time i går, og det gikk faktisk veldig bra!!

Så egentlig bør du "glede" deg til å få litt orden på ting, selv om det kan være tøft, men ting kommer garantert til å ordne seg etterhvert.

Lykke til!!!

Hold oss informert

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Koppi! Ønsker deg lykke til med timen på fredag, flott at du har grepet tak i ditt problem og at du har kommet inn i et behandlingsopplegg !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...