Gå til innhold

Rensing av hud, rekkefølge?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat Cindy ;0)
Skrevet

Jeg oppdaget plutselig at jeg har et skap fult av hudpleieprodukter som jeg ikke bruker!

Det er dumt, så jeg fant ut at jeg kunne jo prøve litt forskjellig.

Men hvordan gjør man egentlig? Alle bruksanvisninger er på fransk eller kaudervelsk, og jeg er ikke stiv i noen av delene...

Skal man ha rensegel først, og rensevann etterpå? Eller motsatt? Og maska? Før, under eller etter?

Gjest Nivea beauty
Skrevet

Jeg oppdaget plutselig at jeg har et skap fult av hudpleieprodukter som jeg ikke bruker.

Har du hatt skapet hengende ganske skjult da, eller? ;-)

Først rensemelk/rensegel, deretter rensevann. Maske 1-2 ganger i uka og da tar du den mellom de to andre tingene, dvs. først rensemelk/rensegel, maske og tilslutt rensevann.

Gjest ikke akkurat Cindy ;0)
Skrevet

Jeg oppdaget plutselig at jeg har et skap fult av hudpleieprodukter som jeg ikke bruker.

Har du hatt skapet hengende ganske skjult da, eller? ;-)

Først rensemelk/rensegel, deretter rensevann. Maske 1-2 ganger i uka og da tar du den mellom de to andre tingene, dvs. først rensemelk/rensegel, maske og tilslutt rensevann.

Tuuusen takk!

Nei altså, det er bare det at ting liksom blir stående i skapet. Så glemmer jeg at jeg hadde kjøpt den og den kremen eller noe. Finner en ny fin tube som lukter godt, og kjøper enda en... Har ikke den fjerneste anelse om hva det skal brukes til, og så blir det sånn...

Gjest Nivea beauty
Skrevet

Tuuusen takk!

Nei altså, det er bare det at ting liksom blir stående i skapet. Så glemmer jeg at jeg hadde kjøpt den og den kremen eller noe. Finner en ny fin tube som lukter godt, og kjøper enda en... Har ikke den fjerneste anelse om hva det skal brukes til, og så blir det sånn...

Jeg var også sånn før, men så ble jeg så lei av det at nå kjøper jeg aldri noe nytt før det gamle er tomt, eller nesten helt tomt.

Tok altfor mye plass med alle disse tubene og flaskene.

Skrevet

Anbefaler til dere begge: Mary Kay sin 3-in-1.

Fungerer som rensekrem, peeling og ansiktsvann i en og samme tube. Kjempegod!

Skrevet

Anbefaler til dere begge: Mary Kay sin 3-in-1.

Fungerer som rensekrem, peeling og ansiktsvann i en og samme tube. Kjempegod!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...