Gå til innhold

hei


usynlige_meg

Anbefalte innlegg

usynlige_meg

Jeg har vært her inne og lest endel .. men aldri skrevet noe selv.. har ikke så lett for å sette ord på hvordan jeg har det. men skal prøve litt nå...

Har slitt med problemer siden jeg var 11-12 år tror jeg.. og er nå i 20 årene..

Det kommer og går i perioder.Noen dager kan være helt topp, mens andre er helt på bunn. Og jeg kan god ha det helt topp for så å dette helt ned i kjelleren på noen timer. Er liksom ingen ting som skal til for å få meg verken opp eller ned virker det sånn. Og ikke vet jeg hvorfor jeg blir sånn...

Skulle ønske jeg viste hvorfor, hva jeg tenkte osv.. for jeg har seriøst ikke anelse om hva jeg tenker.. er bare lei og sånn, og tenker negativt :( ..

Vil ikke være sånn jeg...

Noen som har noen råd til meg ?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cherise

Ikke lett å gi råd uten å vite mer om deg. Hva er det som gjør at du har det slik tror du selv? Opplevd spesielle ting i livet som gjør deg nedfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...