Gå til innhold

angst?


pooa

Anbefalte innlegg

Trur jeg lider av angst,plages med at jeg blir fort tungpustet,hjertebank,redsel.Føler meg dårlig til tider. Legen har ikke funnet ut at det er noe galt fysisk.Men den siste tiden har jeg og følelesen av at alt "gynger"som at jeg sku ha vært på båt tur lenge..Problemet er at jeg ikke tør å gå til legen mer med problemet,er alene mor og er redd for at lege skal kontakte barnevernet hvis det er angst jeg har.Dette går ikke utover min sønn.Da jeg har trygghet i han,har heller blitt mere oppmerksom en før.Vet dere om barnevern kan bli koblet inn i slike situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det er nå ikke rart om du kan bli både overnervøs og engstelig når du er alenemor. Jeg syntes det var slitsomt nok å være gift mor.

Dersom du sliter med angst bør du nok få hjelp. Du kan kanskje klare å kave deg ovenpå igjen men hvorfor skal du slite med det når du kan få hjelp.

Hvordan det er med barnevernet vet jeg rett og slett ikke. Men er du engstelig for det nå blir det iallefall ikke bedre om du venter og kanskje blir verre.

Har du ingen venninne som kan hjelpe deg, som du kan snakke med og som kan avlaste deg litt. Litt tid for seg selv er veldig viktig vet du.

Du skal se at alt ordner seg til slutt. En venn av meg sier at det alltid ordner seg for snille piker så vi får tro på det :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke rart om du kan bli både overnervøs og engstelig når du er alenemor. Jeg syntes det var slitsomt nok å være gift mor.

Dersom du sliter med angst bør du nok få hjelp. Du kan kanskje klare å kave deg ovenpå igjen men hvorfor skal du slite med det når du kan få hjelp.

Hvordan det er med barnevernet vet jeg rett og slett ikke. Men er du engstelig for det nå blir det iallefall ikke bedre om du venter og kanskje blir verre.

Har du ingen venninne som kan hjelpe deg, som du kan snakke med og som kan avlaste deg litt. Litt tid for seg selv er veldig viktig vet du.

Du skal se at alt ordner seg til slutt. En venn av meg sier at det alltid ordner seg for snille piker så vi får tro på det :o)

Mvh

hey og takk for svar!!joda har jo faren til guttungen her. Men som alenemor må man vel altid være litt varsom:)Skal ta kontakt med legen min (som foresten ikke er mye hjelpsom)på mandag og slå i bordet om at nåt må jøres..Men det kommer vel til å gå bra håper jeg..har både gode og dårlige dager..har fått tilbud om fast jobb en annen plass men er litt engstelig får å takke ja hvis jeg sku bli verre og ikke takler det..har slekt der som kan være til hjelp.Det har jeg ikke her.

Take care og god sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

hey og takk for svar!!joda har jo faren til guttungen her. Men som alenemor må man vel altid være litt varsom:)Skal ta kontakt med legen min (som foresten ikke er mye hjelpsom)på mandag og slå i bordet om at nåt må jøres..Men det kommer vel til å gå bra håper jeg..har både gode og dårlige dager..har fått tilbud om fast jobb en annen plass men er litt engstelig får å takke ja hvis jeg sku bli verre og ikke takler det..har slekt der som kan være til hjelp.Det har jeg ikke her.

Take care og god sommer:)

You too (om sommeren kommer noengang :o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...