Gjest dakar musa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Min optiske mus krever plutselig musematte for å fungere, hvis ikke virker det som den knapt oppfatter bevegelsene. Den har fungert flott uten i 2 år. Noe jeg kan prøve for å få den i gang igjen, eller må jeg bare inordne meg etter at den er på vei å ryke? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Rusk i øyet? Prøv å rense litt med en kutips der det lyser. Optiske mus liker heller ikke alle overflater. Prøv et hvitt papirark. 0 Siter
tiliti Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Rusk i øyet? Prøv å rense litt med en kutips der det lyser. Optiske mus liker heller ikke alle overflater. Prøv et hvitt papirark. Prøvd det, hjalp ikke. Den har likt denne overflata i to år iallefall. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Prøvd det, hjalp ikke. Den har likt denne overflata i to år iallefall. Skyt den. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Rusk i øyet? Prøv å rense litt med en kutips der det lyser. Optiske mus liker heller ikke alle overflater. Prøv et hvitt papirark. "Optiske mus liker heller ikke alle overflater." Gjennomsiktig glassbord er f.eks sjelden særlig vellykket :-) "..............................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 "Optiske mus liker heller ikke alle overflater." Gjennomsiktig glassbord er f.eks sjelden særlig vellykket :-) "..............................." Mange musematter er ikke laget for optiske. En databutikk her delte ut 6000 matter med reklame. De krummer seg oppover og faller fra hverandre etter noen uker, resulterende i noe helvetes klissete limgreier. Ikke virker de med optisk mus heller. Vellykket sak. Reklamen sier noe om kvalitet og tillit..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.