Gå til innhold

LIVET ER TØFT

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er tøff, jeg fikser dette, jeg har jo bodd utenlands en periode, alt er glemt nå. Hun er tilbake til jobben sin. Alle tenker oj hun er heldig som har opplevd alt det nye. JA, jeg er glad jeg har opplevd mye nytt, har fått mye på avstand. Men jeg var hjemme i bygda mi forrige helg......angsten kom. Overgripern min er naboen til mamma. Er ikke morro å stå face to face...... ingen sier no... har liksom vært vennerVi har liksom vært venner i 15- 20 år........ men jeg må trøste meg med at det er det de sliter mer enn meg meg.om jeg men Når mann sier man venner seg til d

Jeg vet i småbygder sier man at de

venner,menen liten bygd sier man så........ livet er tøft. Glad jeg har en kjæreste som er jurist som "slår# litt vett i huet på meg!

Sender en varm tanke til alle her. STÅ PÅ! Jeg er utrolig stål over meg selv som etter 20 ÅR torte å si noe. SELV OM DET HAR KOSTE MYE VENNSKAP OG FAMILEFORHOLD. Uff her ble det mye skrivefeil... håper dere forstår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187669-livet-er-t%C3%B8ft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...