Gå til innhold

Høyt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Gjest høyt stoffskifte?

Jeg har tatt stoffskifte prøver flere ganger men min lege sier det er normalt. Jeg har nå mine tvil på akkurat det....

Jeg har siden rett før jul vært slapp og utslitt, hatt mye høy puls og hjertebank og en del diare. Jeg har lavt jernlager, det ligger på 6. Jeg er mye urolig, svært varm (spesielt om natten) og svetter mye. Jeg har struma, det har jeg hatt i minst 15 år. Jeg føler meg ofte "muskelsvak" og klarer ikke så mye som før. Er svært lite utholdende. Rett og slett ekkel form. Har trent en del, men måtte slutte for jeg hadde ikke energi!!

Jeg har også gått ned ca 5 kg de siste månedene, og veier nå rundt 50 kg.

Jeg er 33 år og har to barn på hhv 4 og 1 år. Kvinne.

Min fastlege sier at alle mine symptomer er psykisk og at jeg er litt hypokonder. Det kan nok stemme, men jeg har det ikke bra for tiden!!

Hvilke resultater bør jeg se etter når jeg har tatt prøvene for høyt stoffskifte? Hva er tallene, og hva er normalt... Håper noen kan hjelpe meg, det er ikke så mye å finne på nett.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187740-h%C3%B8yt-stoffskifte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...