Gå til innhold

sobril


Gjest tatja

Anbefalte innlegg

Gjest tatja

er det vanlig at man flere dager etter man har brukt sobril føler at det "gynger" litt, som at man sku vært på båt tur..?opptil en uke etter?

Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvert fall ikke plaget med det, og jeg bruker ikke Sobril spesielt ofte heller, kanskje en gang i uka. Hva er det du bruker det mot? Kan hende bruker du for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall ikke plaget med det, og jeg bruker ikke Sobril spesielt ofte heller, kanskje en gang i uka. Hva er det du bruker det mot? Kan hende bruker du for mye?

nei bruke det kansje to gang i uken..hm rart ka det da kan være..ka du bruker det mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tatja

Jeg er i hvert fall ikke plaget med det, og jeg bruker ikke Sobril spesielt ofte heller, kanskje en gang i uka. Hva er det du bruker det mot? Kan hende bruker du for mye?

bruker det mot angst!ka du bruke det mot?Bruke det 2 til 3 gang i uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker det mot angst!ka du bruke det mot?Bruke det 2 til 3 gang i uken..

Jeg bruker det mot sosial angst, 10mg eller 20 hvis det er ille. Har ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en med erfaring

Jeg har gynget i ukervis av gangen og aldri brukt sobril... men det kommer av spenninger, som igjen har sammenheng med angsten din.

Det er iallefall det jeg har fått forklart. Har levd med dette i årevis.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tatja

Jeg har gynget i ukervis av gangen og aldri brukt sobril... men det kommer av spenninger, som igjen har sammenheng med angsten din.

Det er iallefall det jeg har fått forklart. Har levd med dette i årevis.

mvh

takk for svar:)!!lurer på om jeg begynner å bli gal..blir man aldri kvitt angsten,begynte for 1 år siden,syns bare det blir verre jeg?Selv om jeg syker meg opp...og vet at det ikke er farlig..hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...