Gå til innhold

Pliiiis hjelp! Nedlasting til MP3- spiller


bugge -jenta

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Hei!

Jeg er så utålmodig.

Nå har jeg ennnndelig fått meg MP3- spiller og er så glad. Det er en Sony 20 gb HDD NW- HD3(for dem det sier noe)

Nå prøver jeg å legge inn min egen platesamling. På noen av favorittene mine får jeg opp "CD extras" osv, det er tydelig jeg må gjøre noe. Men hva? Kan noen forklare det veldig tydelig og enkelt( til mannen min)? Sdd, er du der, eller noen andre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Oj, dette skulle på åpent. Nå kan det hende jeg blir lettere deprimert av å ikke få til dette, men uansett.... Og nå må jeg skrive det på nytt, for jeg har ennå ike forstått hvordan få et innlegg ut på flere forum. Datakløne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillebruker

Oj, dette skulle på åpent. Nå kan det hende jeg blir lettere deprimert av å ikke få til dette, men uansett.... Og nå må jeg skrive det på nytt, for jeg har ennå ike forstått hvordan få et innlegg ut på flere forum. Datakløne?

Klipp og lim? Altså kopiere?

Eksempelvis kan sikkert Ctrl+Ins bruker for å klippe ut og Shift+Ins for å lime inn..

Sånn bare fra en smådeprimert til en annen på et psykt forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...