org Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Monsine var bra! Oppkalt etter barndommens Mons :-) Ja, vi døpte en av våre småpuser Mons. Men etter en tur til dyrlegen, måtte vi ta omdåp på et par av pusene: Mons og Lurven... :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Takk, takk, navnene er notert! Frøken Gjerstad også? ;-) Broren min hadde foresten to puser, de het "this one" og "the other one"..:-D ( han bor i USA...) Det ble litt teit når "the other one" gikk hen og fikk seg selv overkjørt da, defintivt parnavn...;-) 0 Siter
Gjest mjaumjau Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Takk for gode forslag:-) Kitty blir det definitivt ikke, for det het barnas snille oldemor *hehe* Oi, nei kankjse ikke det gjeveste å få oppkalt en katt etter seg.. 0 Siter
Velouria Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Endel gode forslag der, ja:-) Ikke helt enkelt når vi er fem som skal ha et ord med i laget (selv om pappaen og ettåringen stort sett driter en lang marsj i navnet..). En fempring og en åtteåring er stort sett uenige om slikt.. Femåringen ville garantert gått for Rose, men da tror jeg åtteåringen ville satt seg på bakbeina ;-) En kompis av meg i USA hadde forresten en pus som het Gato, spansk for katt, eller kanskje Chat eller Mr/Miss Cat? 0 Siter
Champagne Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Min kusines tre heter Gundersen, Makrell og Muscatt. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Vi får en liten kattefrøken med bustehale, hun skal vi kalle Swiffer dusty..:-) Ellers så har jeg kjent koselige hunpuser som har hett : kleopatra, Bast, Sofie, Louise, Frøken Gjerstad (!), Ingrid, Sol Og Siripus. Det var de jeg kom på! Lykke til med ny katt! :-) Swiffer - genialt! *kosehumre* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Swiffer - genialt! *kosehumre* Sant? ;-) Vi ble enig om at det er duglig for en liten kattefrøken med stor bustehale. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Tenkte med èn gang på disse to når du nevnte Kattja, - som vi har sett på barne-tv. http://www.dr.dk/oline/fjernsynfordig/katjakaj/index.shtml 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Synes kattenavn skal ha S i seg. Kattjapus og Gråtass? 0 Siter
Gjest Spretts Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hun kan hete: Skogtroll,Trille, Bella, Fiffy, Missy,Love,kissi, Puslurv,Hyper(om hun er vill),Spretti.... Se det an hvilken personlighet kattungene har før du bestemmer deg, la navnet stå i stil med personligheten. 0 Siter
Gregga Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Kattja og Kaisa! Kattja og Sinikka Kattja og Kula Kattja og Jåla Kattja og Søster`n Kattja og Smula For eksempe:-) Misunner deg litt, koselig med pusekatter. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hehe, frøken Høiby.... Jeg foreslo Maud Angelica, men det heter dokka til femåringen ;-) Da kan den heller hete M.Angelica 0 Siter
Gjest Lucretzia Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 der jeg bodde før, het alle kattene Pissi. Men hva med Lukke? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 der jeg bodde før, het alle kattene Pissi. Men hva med Lukke? En av ungene foreslo Lykke... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Kattja og Kaisa! Kattja og Sinikka Kattja og Kula Kattja og Jåla Kattja og Søster`n Kattja og Smula For eksempe:-) Misunner deg litt, koselig med pusekatter. Jåla var kult ;-) Jepp, gleder meg skikkelig til å få katt igjen. Har aldri hatt to samtidig, så det blir spennende! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hun kan hete: Skogtroll,Trille, Bella, Fiffy, Missy,Love,kissi, Puslurv,Hyper(om hun er vill),Spretti.... Se det an hvilken personlighet kattungene har før du bestemmer deg, la navnet stå i stil med personligheten. Ja, du sier noe der... Vi har hilst på den navnløse katta og den er egentlig veldig rolig og kosete. Den roligste av alle i kattekullet. Kanskje vi skulle kalle henne Søvnig ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 En jeg kjente en gang hadde to katter som het Kanskje og Plutselig. ) Den første fordi hun kanskje skulle ha katt og den andre fordi den plutselig dukket opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.