Gå til innhold

Hjelp oss med et kattenavn!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Synes kattenavn skal ha S i seg. Kattjapus og Gråtass?

Okei, skal tenke på det :-)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• Lillemus

3

• nedtelling

3

• laguna1365380434

3

Gjest togli
Skrevet

Leonora og Angelica

Eller Isadora og Angelica? ;-)

Gjest togli
Skrevet

Min kusines tre heter Gundersen, Makrell og Muscatt.

Kattja og Muskatt var da ikke så verst sammen :-)

Gjest togli
Skrevet

Mette-Marit?

Katte-Marit?

Eli Hagen?

Eli Hagen *hihi*

Gjest togli
Skrevet

Frøken Gjerstad også? ;-)

Broren min hadde foresten to puser, de het "this one" og "the other one"..:-D ( han bor i USA...)

Det ble litt teit når "the other one" gikk hen og fikk seg selv overkjørt da, defintivt parnavn...;-)

*flirer*

Gjest togli
Skrevet

En jeg kjente en gang hadde to katter som het Kanskje og Plutselig. :o) Den første fordi hun kanskje skulle ha katt og den andre fordi den plutselig dukket opp.

*ler*

Navnene var iallefall orginale! Ungene ville nok tro det hadde klikka for meg om jeg hadde kalt den kjære katta deres for Kanskje eller Plutselig ;-)

Gjest prust
Skrevet

Pislill synes jeg er fint! Min mors katt heter Pishild, men jenta vå har omdøpt den til Pislill :-)

Skrevet

Kjenner en katt som heter Cosinus (altså matematikk, ikke nusselig kos), en som het Åbborkruggen, Oliver, Pia.

Ellers går det mye i Pisi og Pus.

Sett deg ned med navneboka!

mariaflyfly
Skrevet

Magda

Bingo (jævlig kult når du skal rope på de ute!)

Loppa

Skrevet

Jeg synes Pusi er veldig bra, men du kan jo variere det litt. Hva med Pussy?

Skrevet

Har ikke lest tråden din så jeg vet ikke om det er foreslått før, men altså.... *trommevirvel*......................Muskat(t) :-)

Skrevet

*ler*

Navnene var iallefall orginale! Ungene ville nok tro det hadde klikka for meg om jeg hadde kalt den kjære katta deres for Kanskje eller Plutselig ;-)

Puserusket mitt (rip) het Inkognito. Hun kom bare og slo seg til og tross etterlysninger fant vi aldri ut hvor hun kom fra. Altså var hun inkognito. :o)

Men hva med Lillepus? Lillemus blir liksom litt dumt på en katt...

Gjest togli
Skrevet

Puserusket mitt (rip) het Inkognito. Hun kom bare og slo seg til og tross etterlysninger fant vi aldri ut hvor hun kom fra. Altså var hun inkognito. :o)

Men hva med Lillepus? Lillemus blir liksom litt dumt på en katt...

Inkognito var kult, men femåringen kommer neppe til å huske navnet... Lillepus blir litt for kjedelig for min smak ;-)

Gjest togli
Skrevet

Har ikke lest tråden din så jeg vet ikke om det er foreslått før, men altså.... *trommevirvel*......................Muskat(t) :-)

Jepp, none foreslo det lenger nede her og Muskatt er en sterk kandidat!

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes Pusi er veldig bra, men du kan jo variere det litt. Hva med Pussy?

Men s var det de derre manglende S'ene mine da (pga at jeg er døv).

"Putti" blir liksom ikke helt det samme ;-)

Skrevet

Inkognito var kult, men femåringen kommer neppe til å huske navnet... Lillepus blir litt for kjedelig for min smak ;-)

Hadde det vært en guttepus, kunne han hett Gustav

(Gustav Ma(h)ler)...

Gjest togli
Skrevet

Magda

Bingo (jævlig kult når du skal rope på de ute!)

Loppa

Hehe, gode forslag som må forevises resten av "navnekomiteen"...

Gjest togli
Skrevet

Flisa! :-)

Men da kommer jeg bare til å blande sammen deg og katta ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...