Gå til innhold

Hjelp oss med et kattenavn!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Miss Sophie. :)

Kult, men tror nok jeg blir nedstemt..

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

3

• Lillemus

3

• nedtelling

3

• laguna1365380434

3

Gjest togli
Skrevet

Kjenner en katt som heter Cosinus (altså matematikk, ikke nusselig kos), en som het Åbborkruggen, Oliver, Pia.

Ellers går det mye i Pisi og Pus.

Sett deg ned med navneboka!

Godt forslag! Hadde det vært en gutt og en jente, hadde jeg nok kalt dem Gudrun og Perry. Ikke akkurat de peneste navna jeg vet, men morsomme er de...

Gjest Ramina
Skrevet

Ronja (fra Ronja Røverdatter)

Skikkelig pent pusenavn synes jeg.

Ellers så har småtrolla her i huset som regel satt navn på dyra etter filmer, tegnefilmer osv.

Som vår siste innflytter : "Noldus" (Harry Potter)

Gjest togli
Skrevet

Pislill synes jeg er fint! Min mors katt heter Pishild, men jenta vå har omdøpt den til Pislill :-)

Søtt navn det :-)

Skrevet

Inkognito var kult, men femåringen kommer neppe til å huske navnet... Lillepus blir litt for kjedelig for min smak ;-)

Duh! Vi hadde den katta fra før ungene ble født og Inkognito var et ord de lærte tidlig. :o)

Gjest togli
Skrevet

Hadde det vært en guttepus, kunne han hett Gustav

(Gustav Ma(h)ler)...

Hehe...

Gjest togli
Skrevet

Ronja (fra Ronja Røverdatter)

Skikkelig pent pusenavn synes jeg.

Ellers så har småtrolla her i huset som regel satt navn på dyra etter filmer, tegnefilmer osv.

Som vår siste innflytter : "Noldus" (Harry Potter)

Morsomt det... Ronja het den forrige katta vår :-)

Ronja Røverkatte står det på korset på grava ute i hagen!

Gjest togli
Skrevet

Duh! Vi hadde den katta fra før ungene ble født og Inkognito var et ord de lærte tidlig. :o)

Okei, skal sjekke om ungene får krøll på tunga når de sier det navnet ;-)

Gjest togli
Skrevet

Okei, skal sjekke om ungene får krøll på tunga når de sier det navnet ;-)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-)

Gjest togli
Skrevet

Mio og Binca er også fint synes jeg.

:)

Mio var bra!

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-)

*ler*

Gjest Ramina
Skrevet

Morsomt det... Ronja het den forrige katta vår :-)

Ronja Røverkatte står det på korset på grava ute i hagen!

Oy, kanskje ikke rette navnet det da...men de to andre forslagene mine kanskje?

:)

Skrevet

Hehe...

Ser jo at du har oppkalt meg til den ene, da...

Hva med Fløyel? Men da burde den første kanskje hete Silke... Eller Velour. (Så kaller du opp Velouria istedetfor meg)

Gjest katte pusen hennes
Skrevet

Et kattenavn bør inneholde S lyden, det er den de hører når du roper på dem.

Gjest Lucretzia
Skrevet

En av ungene foreslo Lykke...

Men Lukke er jo bedre!

:-)

Skrevet

Et kattenavn bør inneholde S lyden, det er den de hører når du roper på dem.

ja nettopp! FLISA .)

Gjest prust
Skrevet

En jeg studerte med fortalte at de hadde hatt en katt i flere år som hadde fått p-piller. En gang hadde de den til veterinæren, og da kunne veterinæren tørt fortelle at katten slett ikke trengte p-piller, da det var en hannkatt. Flaut!

Men det skal vel en veterinær til å skrive ut resept på p-piller? Det har jeg ikke tenkt på før nå...

Skrevet

Har hatt to katter

Den ene hun het Mercedes og den andre het Snoopy

Synes disse nanvnene er veldig fine jeg! Og så har de Ssss i seg som visstnok er bra for kattenavn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...