Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Miss Sophie. Kult, men tror nok jeg blir nedstemt.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Kjenner en katt som heter Cosinus (altså matematikk, ikke nusselig kos), en som het Åbborkruggen, Oliver, Pia. Ellers går det mye i Pisi og Pus. Sett deg ned med navneboka! Godt forslag! Hadde det vært en gutt og en jente, hadde jeg nok kalt dem Gudrun og Perry. Ikke akkurat de peneste navna jeg vet, men morsomme er de... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ronja (fra Ronja Røverdatter) Skikkelig pent pusenavn synes jeg. Ellers så har småtrolla her i huset som regel satt navn på dyra etter filmer, tegnefilmer osv. Som vår siste innflytter : "Noldus" (Harry Potter) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Pislill synes jeg er fint! Min mors katt heter Pishild, men jenta vå har omdøpt den til Pislill :-) Søtt navn det :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Inkognito var kult, men femåringen kommer neppe til å huske navnet... Lillepus blir litt for kjedelig for min smak ;-) Duh! Vi hadde den katta fra før ungene ble født og Inkognito var et ord de lærte tidlig. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hadde det vært en guttepus, kunne han hett Gustav (Gustav Ma(h)ler)... Hehe... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ronja (fra Ronja Røverdatter) Skikkelig pent pusenavn synes jeg. Ellers så har småtrolla her i huset som regel satt navn på dyra etter filmer, tegnefilmer osv. Som vår siste innflytter : "Noldus" (Harry Potter) Morsomt det... Ronja het den forrige katta vår :-) Ronja Røverkatte står det på korset på grava ute i hagen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Duh! Vi hadde den katta fra før ungene ble født og Inkognito var et ord de lærte tidlig. ) Okei, skal sjekke om ungene får krøll på tunga når de sier det navnet ;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Mio og Binca er også fint synes jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Duh! Vi hadde den katta fra før ungene ble født og Inkognito var et ord de lærte tidlig. ) Okei, skal sjekke om ungene får krøll på tunga når de sier det navnet ;-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Mio og Binca er også fint synes jeg. Mio var bra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-) *ler* 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Morsomt det... Ronja het den forrige katta vår :-) Ronja Røverkatte står det på korset på grava ute i hagen! Oy, kanskje ikke rette navnet det da...men de to andre forslagene mine kanskje? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Hehe... Ser jo at du har oppkalt meg til den ene, da... Hva med Fløyel? Men da burde den første kanskje hete Silke... Eller Velour. (Så kaller du opp Velouria istedetfor meg) 0 Siter
Gjest katte pusen hennes Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Et kattenavn bør inneholde S lyden, det er den de hører når du roper på dem. 0 Siter
Gjest Lucretzia Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 En av ungene foreslo Lykke... Men Lukke er jo bedre! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Et kattenavn bør inneholde S lyden, det er den de hører når du roper på dem. ja nettopp! FLISA .) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg hadde en gang en stolt hannkatt som ble kalt Benz. Imidlertid ble han døpt på ny etter et besøk hos veterinæren, til Mercedes ;-) En jeg studerte med fortalte at de hadde hatt en katt i flere år som hadde fått p-piller. En gang hadde de den til veterinæren, og da kunne veterinæren tørt fortelle at katten slett ikke trengte p-piller, da det var en hannkatt. Flaut! Men det skal vel en veterinær til å skrive ut resept på p-piller? Det har jeg ikke tenkt på før nå... 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har hatt to katter Den ene hun het Mercedes og den andre het Snoopy Synes disse nanvnene er veldig fine jeg! Og så har de Ssss i seg som visstnok er bra for kattenavn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.