ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Innlysende: Fordi jeg fikk en jævla billig telefon da jeg bandt abonnementet mitt... *angre* Joa, det har jeg naturligvis forståelse for. I hvert fall hvis du ikke visste om problemene da du bandt deg. 0 Siter
Gjest netcom suger Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/06/13/434556.html 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ja, naboen har Telenor og har helt fin dekning. Jeg må stå ved kjøkkenvinduet for å kunne snakke i mobil. I stua er det såvidt mulig å snakke dersom været er ok, i kjelleren er det overhodet ikke dekning. I 2. etg er det såvidt dekning på soverommet vårt (ved vinduet), På badet kan man sende meldinger, men ikke snakke, og på ungas soverom, er det ikke dekning i det hele tatt. Og jeg bor ikke engang på landet. Og jeg må sitte ved verandadøra for å ha dekning. Det er ganske sykt egentlig men det er kanskje ikke akkurat nå man tar det opp med dem ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Og jeg må sitte ved verandadøra for å ha dekning. Det er ganske sykt egentlig men det er kanskje ikke akkurat nå man tar det opp med dem ;o) Nei, dette er vel ikke helt dagen, nei. *knegg* Jeg har spurt dem om det før, og da kunne de ikke skjønne at det stemte... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, dette er vel ikke helt dagen, nei. *knegg* Jeg har spurt dem om det før, og da kunne de ikke skjønne at det stemte... Nei, det kunne de vil ikke. Jeg er glad jeg har fasttelefon også så er jeg reddet av den. Men jeg har faktisk ikke hatt problemer med mobilen min i helga. Jeg har ringt ut men det er ingen som har ringt til meg da og det er litt uvanlig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nei, det kunne de vil ikke. Jeg er glad jeg har fasttelefon også så er jeg reddet av den. Men jeg har faktisk ikke hatt problemer med mobilen min i helga. Jeg har ringt ut men det er ingen som har ringt til meg da og det er litt uvanlig. Det siste kan vel forklare det... Jeg får ikke ringt ut, ingen får ringt inn, og jeg får ikke sendt meldinger. Gubben har samme problemet. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg byttet til Tele2 for et par uker siden - ser ut som at det var smart :-) "..................................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Netcom skryter forresten av seg. Overalt i media står det at problemet oppsto i går ettermiddag, men det er bullshit. Jeg har lest på andre forum hvor folk ringte dem når det var problemer lørdag kveld (jeg ringte selv men kom ikke gjennom grunnet ekstrem trafikk), så problemet har vart et døgn lenger enn de later som. Hadde problemer med netcom allerede på Fredag vi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.