Gå til innhold

Er så sint på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest 25årig jente
Skrevet

Er så sint på meg selv. Sa noe til venninna mi som jeg ikke skulle ha sakt. Noe som typen min sa til meg i fortrolighet. Grrrr!!!! Hvorfor lærer jeg aldri å holde kjeft!!?? Nå er han sint på meg, og jeg er sint på meg. Problemet er at dette er ikke første gangen jeg har gjort dette. Nå har jeg sverget, jeg skal virkelig skjerpe meg.

Gjest Cityrella
Skrevet

Litt kjedelig for kjæresten ja, når lojaliteten din og ærligheten din er større ovenfor venninna enn kjæresten.

Du får prøve å skjerpe deg da.

Skrevet

Du er tydeligvis en person som man ikke kan stole på. Tror nok typen din har merket seg det.

Gjest 25årig jente
Skrevet

Det heter "sagt" med g.

Takk. Det er tydeligvis ikke bare her jeg må skjerpe meg. I rettskriving og. Har alt for mange taleleifer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...