Gjest 25årig jente Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er så sint på meg selv. Sa noe til venninna mi som jeg ikke skulle ha sakt. Noe som typen min sa til meg i fortrolighet. Grrrr!!!! Hvorfor lærer jeg aldri å holde kjeft!!?? Nå er han sint på meg, og jeg er sint på meg. Problemet er at dette er ikke første gangen jeg har gjort dette. Nå har jeg sverget, jeg skal virkelig skjerpe meg. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Litt kjedelig for kjæresten ja, når lojaliteten din og ærligheten din er større ovenfor venninna enn kjæresten. Du får prøve å skjerpe deg da. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Du er tydeligvis en person som man ikke kan stole på. Tror nok typen din har merket seg det. 0 Siter
Gjest 25årig jente Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det heter "sagt" med g. Takk. Det er tydeligvis ikke bare her jeg må skjerpe meg. I rettskriving og. Har alt for mange taleleifer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.