Gå til innhold

Hodepine og mage

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg er en ung jente som sliter med hodepine med jevne mellomrom. Jeg har snakket med leger om dette, men har inntrykk av at de helst vil gi meg smertestillende fremfor å finne årsaken og kurere denne.

Når hodepinen kommer er den veldig sterk, og av og til blir jeg kvalm og kaster opp som følge av den. Etter å ha kastet opp blir hodepinen bare sterkere.

Det jeg har funnet ut er imidlertid at hodepinen trolig kommer av forstoppelse i magen. Dersom jeg masserer magen mye, og får denne til å arbeide ordentlig, så kan jeg snu hodepineutviklingen. Dette blir imidlertid slitsomt i lengden, ettersom hodepinen kommer ganske hyppig (ca. 2-3 gng i mnd).

Hva feiler det meg, og hva kan jeg gjøre? (ps! jeg har lagt om kostholdet til mye kli o.l., men hodepinen kommer allikevel.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18784-hodepine-og-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...