imili Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er en jente på 20 år som har røde prikker/klumper på overarmene - det er ikke noe fint..og jeg lurer på om det er andre som har hatt det same, evt har noen gode råd for hvordan å få det bort? (Har prøvd skrubbing - men hjelper ikke...) 0 Siter
ruffi Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har det samme problemet som deg. Har også prøvd å skrubbe, men det hjelper ikke, blir nesten verre. Skal til legen om et par uker for å høre om noe kan gjøres....:/ 0 Siter
UrbanSuper Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei! Dette høres ut som keratosis pilaris. Du finner masse om dette på nettet om du søker... 0 Siter
jente-84mod Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har det samme problemet som deg. Har også prøvd å skrubbe, men det hjelper ikke, blir nesten verre. Skal til legen om et par uker for å høre om noe kan gjøres....:/ Hei! Jeg har også vært plaget med det samme hele livet. Jeg greier ikke å la de være og har derfor arr over hele armene. Har prøvd kortisonkrem uten virkning. Har også vært til hudlege, men han fant heller ikke ut noe.. Så, du er ikke alene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.