Gjest Jeg lurte denne gutten ! Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Husk at maskiner som senrifugerer med 15-1600 omdr. sliter motorbørster mer enn normalt. Derfor må du regner med et par sørviser pga. det i løpet av maskinens levetid. Helt klart,ingen fordel med for sterk motor og sentrifuge, det sliter ut klærne fortere også. Kjøp en ordinær zanussi(eller skrives det sanuzzi?) av det billige slaget. Det er bra nok! 0 Siter
Gjest gammel husmor Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har i løpet av årene hatt flere vaskemaskiner i middels prisklasse og av forskjellig merker, men levetiden har vært relativt kort på de fleste, 3-8 år. Sist jeg skulle ha ny maskin kjøpte jeg Miele og har vært kjempefornøyd med den. Ikke noe tull av noe slag, selv etter flere år med hyppig bruk. Miele er relativt dyre maskiner, men tror nok en får det en betaler for når det gjelder vaskemaskiner. På jobben hadde vi også en Miele maskin, den gikk jevnt og trutt i 13 år og ble kjørt 2-4 ganger pr. dag. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvordan vite hvor mye tøyet veier? Jeg syns det er vanskelig med tanke på å vaske sengetøy.. Vet dette er et litt dumt spm men veier dere det? Kan maskina stappes full? Så LG hadde fått VELDIG god kritikk fra forbrukerrådet. http://www.netthandelen.no/index.php?expand=0,10000,10000&viewprod=2885039 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.