Gå til innhold

Endelig tid for shorts og grilling!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Så kom endelig sola å nå er det tid for shorts og grilling.

Har kjøpt grillmat i dag så nå skal vi ha et skikkelig gourmet måltid her nam nam!!

Forøvrig så var det innmari godt å først shave leggene for så å steke dem i sola..

Gjest josefine 1
Skrevet

Hvor bor du da?

Her er himmelen fortsatt åpen, og vi som skal ha grillfest i barnehagen idag :o(

Skrevet

Knallvær her også. Har akkurat kommet inn en tur etter å ha sittet og solt meg :)

Skrevet

Her er det ganske kraftig regnvær og absolutt ikke grillvær. Vi skulle egentlig på grillfest med barnehagen i ettermiddag, men det gidder jeg ikke i dette været.

Gjest griller under tak
Skrevet

Vi griller under tak når det regner vi.. Elsker grillmat så må benytte sjansen når det ikke er så kaldt i hvert fall.. Spiser så klart inne da :)

Gjest midia
Skrevet

Hvor bor du da?

Her er himmelen fortsatt åpen, og vi som skal ha grillfest i barnehagen idag :o(

Det gjelder å bo på riktig plass! koser meg nå ja.

Det var synd at grillfesten blir en våt affære så der føler jeg med dere..

Gjest midia
Skrevet

Vi griller under tak når det regner vi.. Elsker grillmat så må benytte sjansen når det ikke er så kaldt i hvert fall.. Spiser så klart inne da :)

Det har vært så kaldt her at vi ikke engang har tenkt tanken på å grille ute i regnet. selv om vi har tak over oss.

Gjest blir spennende å se!!
Skrevet

Her er det ganske kraftig regnvær og absolutt ikke grillvær. Vi skulle egentlig på grillfest med barnehagen i ettermiddag, men det gidder jeg ikke i dette været.

Da håper jeg at du ikke er en av dem foreldre som alltid påpeker at barna har SÅ godt av å være ute uansett vær.

Klassen vår skal også på grilltur i øsende regnvær.

Det skal bli veldig spennende å se hvem som kommer til å stille opp! Hos oss er det stadig noen foreldre som roper høyt ut at barn skal være ute når det er utedag uansett hvor kaldt eller fælt vær det tilfeldigvis skulle være.

Forventer at disse foreldrene stiller opp, men jeg har mine mistanker om det kommer noen unnskyldninger?

Gjest trultemor25
Skrevet

Hmm.. heldig du. Her er det knallgrått. Men det er visst meldt fint her i morra da.

Skrevet

Da håper jeg at du ikke er en av dem foreldre som alltid påpeker at barna har SÅ godt av å være ute uansett vær.

Det skal bli veldig spennende å se hvem som kommer til å stille opp! Hos oss er det stadig noen foreldre som roper høyt ut at barn skal være ute når det er utedag uansett hvor kaldt eller fælt vær det tilfeldigvis skulle være.

Forventer at disse foreldrene stiller opp, men jeg har mine mistanker om det kommer noen unnskyldninger?

Barna og faren deres skal, jeg skal ikke være ute for mye, sitte rolig ute i kaldt vær fordi jeg nettopp har kommet ut av sykehuset etter et laangt opphold. Hadde jeg vært i bedre form så hadde jeg vært med, jeg er faktisk veldig glad i regnvær.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg tenker litt sånn at blir det arrangert grillingser og annet for barna så stiller man opp altså. Uansett vær! Tenk på disse stakkarene som arrangerer dette da, hvis det ikke skulle dukke opp noen?

Skrevet

*misunnelig*

Her er det surt, kaldt og vått :-(

"..................................."

Skrevet

Her fryser vi fremdeles ihjel. Vente, vente, vente......

Gjest midia
Skrevet

*misunnelig*

Her er det surt, kaldt og vått :-(

"..................................."

Sender noen tanker til deg nå ja "stakkars".

Får håpe sola skinner litt flere steder de kommende dager.

psst: tosken ga seg fort gitt!!

Gjest midia
Skrevet

Her fryser vi fremdeles ihjel. Vente, vente, vente......

Jeg skal ihvertfall ta med meg finværet når jeg kommer til Oslo hvis det ikke finner veien dit selv da..

Gjest midia
Skrevet

Hmm.. heldig du. Her er det knallgrått. Men det er visst meldt fint her i morra da.

Får håpe sola strekker seg lengre i morgen.

Gjest midia
Skrevet

Knallvær her også. Har akkurat kommet inn en tur etter å ha sittet og solt meg :)

Det ser ut som det er bare jeg og du av dolerne som kan slikke sol i dag.

Skrevet

Sender noen tanker til deg nå ja "stakkars".

Får håpe sola skinner litt flere steder de kommende dager.

psst: tosken ga seg fort gitt!!

Var vel ikke mye annet enn et begynnene oppgulp uten underliggende essens der det kom fra, tenker jeg :-)

Takk for tanken - jeg sitter ved kjøkkenbordet og graver meg ned i software-utvikling, mens det er mørkt og trist utenfor vinduet *syte*

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...