Knotten Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hmrf, her har det silregnet i hele dag. Vi må fortsatt ha i gang oljefyren, og snart snur sola... Og jeg bor i sør-øst! Blir sur, jeg assa! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg skal ihvertfall ta med meg finværet når jeg kommer til Oslo hvis det ikke finner veien dit selv da.. Det høres bra ut du. Vi venter og venter ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Æsj.... Jaja, samma for meg om ikke det blir sommer ennå. Men om to uker har jeg ferie, og DA... 0 Siter
Gjest griller under tak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Det har vært så kaldt her at vi ikke engang har tenkt tanken på å grille ute i regnet. selv om vi har tak over oss. Oj, da er det jammen meg på tide da 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det fortsetter i dag også finværet. Nå er det 21 grader i skyggen allerede! Dette lover godt selv om jeg skal på jobb snart. Skal nok være ute på jobben også så det er ikke så farlig. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det fortsetter i dag også finværet. Nå er det 21 grader i skyggen allerede! Dette lover godt selv om jeg skal på jobb snart. Skal nok være ute på jobben også så det er ikke så farlig. 0 Siter
Knotten Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det fortsetter i dag også finværet. Nå er det 21 grader i skyggen allerede! Dette lover godt selv om jeg skal på jobb snart. Skal nok være ute på jobben også så det er ikke så farlig. Jepp, nå er det samme fin-været her Men de spår at det ikke varer lenge... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jepp, nå er det samme fin-været her Men de spår at det ikke varer lenge... Du får nyte så lenge det varer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.