Gå til innhold

Endelig tid for shorts og grilling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmrf, her har det silregnet i hele dag. Vi må fortsatt ha i gang oljefyren, og snart snur sola...

Og jeg bor i sør-øst! Blir sur, jeg assa!

Skrevet

Jeg skal ihvertfall ta med meg finværet når jeg kommer til Oslo hvis det ikke finner veien dit selv da..

Det høres bra ut du. Vi venter og venter :o)

mariaflyfly
Skrevet

Æsj....

Jaja, samma for meg om ikke det blir sommer ennå. Men om to uker har jeg ferie, og DA... ;)

Gjest griller under tak
Skrevet

Det har vært så kaldt her at vi ikke engang har tenkt tanken på å grille ute i regnet. selv om vi har tak over oss.

Oj, da er det jammen meg på tide da :)

Gjest midia
Skrevet

Det fortsetter i dag også finværet. Nå er det 21 grader i skyggen allerede! Dette lover godt selv om jeg skal på jobb snart.

Skal nok være ute på jobben også så det er ikke så farlig.

Gjest midia
Skrevet

Det fortsetter i dag også finværet. Nå er det 21 grader i skyggen allerede! Dette lover godt selv om jeg skal på jobb snart.

Skrevet

Jepp, nå er det samme fin-været her :) Men de spår at det ikke varer lenge... :(

Gjest midia
Skrevet

Jepp, nå er det samme fin-været her :) Men de spår at det ikke varer lenge... :(

Du får nyte så lenge det varer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...