Gå til innhold

Stole på en healer? Hun har blitt sprø!


Gjest Tviler

Anbefalte innlegg

Moren til samboeren min var hos en healer i høst. Der fikk hun vite at hvis hun ikke kommer tilbake til han og får vidre behandlig har hun bare 6 mnd igjen å leve.

Hun er godtroende og tror på "høyere makter" så hun tror hun er dødssyk nå. Vi har sagt at hun må snakke med legen sin om dette, noe hun har gjort og han kunne ikke finne noe mer alvorlig enn høyt blodtrykk.

Nå skal hun reise tilbake til healeren igjen, og i dag samler hun hele den nermeste familien for å "ta farvell" med oss. Hun er så opphengt i at hun skal dø at hun tror ikke hun klarer reisen. Hun sier også hun kjenner symptomer på hjerteinnfarkter. Jeg synes dette har tatt helt av. Jeg kan også legge til at hun er 58 år og en ellers meget sprek dame.

Hva kan vi gjøre for å roe henne ned? Er det virkelig så alvorlig som healeren sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tviler :-)

Dette er grov misbruk av pasientens tillit. Virker som om denne healeren tar nytte av at din mor er godtroende.

Synes du skal kontakte Norsk Healerforening og legge frem saken der. Eller kanskje politianmelde vedkommende!!!!!

Det er mulig noen har spesielle evner, men dette er garantert ikke måten de eventuelt jobber på!

PS! Hva heter denne healeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tviler :-)

Dette er grov misbruk av pasientens tillit. Virker som om denne healeren tar nytte av at din mor er godtroende.

Synes du skal kontakte Norsk Healerforening og legge frem saken der. Eller kanskje politianmelde vedkommende!!!!!

Det er mulig noen har spesielle evner, men dette er garantert ikke måten de eventuelt jobber på!

PS! Hva heter denne healeren?

Jeg er helt enig med Balder. Både når det gjelder politianmeldelse og å kontakte healerforeningen. Hun må ikke finne på å fortsette å gå til den healeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tviler :-)

Dette er grov misbruk av pasientens tillit. Virker som om denne healeren tar nytte av at din mor er godtroende.

Synes du skal kontakte Norsk Healerforening og legge frem saken der. Eller kanskje politianmelde vedkommende!!!!!

Det er mulig noen har spesielle evner, men dette er garantert ikke måten de eventuelt jobber på!

PS! Hva heter denne healeren?

Hei Balder.

Jeg vet ikke hva healeren heter, men han er visst veldig kjent og holder til i Drammen.

"Svigermor" har aldrig nevnt navnet, men hun snakker i ett om hvor dyktig han er.

Tror jeg skal snakke med fylkeslegen og høre hva de synes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...