Gå til innhold

Da syklene var billige...

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

... jeg husker for en tid tilbake at sykler var så billige å kjøpe. Jeg har veldig lyst på ny sykkel, men de er jo så dyre - 4000 til 5000 kroner. Det er typisk dbs-sykler og den slag.

Så hvor kan jeg finne sykler med mindre kjente merker, og som er billigere. Hvor finnes de? Noen som vet?

Gjest Simiana
Skrevet

Har du ikke en XXL butikk i nærheten? Der har de, eller har nettopp hatt - tilbud på sykler. En kunne få sykkel helt ned til kr. 999,-.

Gjest er dette vanlig???
Skrevet

Smertclub har også salg på sykler ny. Rundt 1000 kroner.

Men det er klart - de varer kanskje ikke evig, slike sykler - men om de varer en stund - noen år - har du nok spart inn dbs-en og kan kjøpe ny sykkel nesten hvert år?

Skrevet

Har du ikke en XXL butikk i nærheten? Der har de, eller har nettopp hatt - tilbud på sykler. En kunne få sykkel helt ned til kr. 999,-.

Biltema har like billige sykler, og kvaliteten er helt ok.

Skrevet

Og her synes jeg min sykkel kostet litt mer enn jeg normalt betaler for slikt - den kostet 12.000,- full pris. 4-5.000,- er rimelig standard pris på normale sykler.

"..................................."

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg har kjøpt flere sykler på nettauksjoner og fått de til godt under tusenlappen.

Den jeg kjøpte til meg selv og som jeg er veldig fornøyd med heter Eagel. Men, klarer ikke å huske hvor jeg kjøpte den.

Har også kjøpt to Sanboro sykler, men vil ikke anbefale de som noe førstevalg selv om prisen er lav.

Må legge til at mine sykkelturer utelukkend er sammen med barna, slik at jeg trenger ikke noe dyrt og flott.

skorpionfisken
Skrevet

Betalte 750,- for en ny sykkel på www.netthandelen.no (auksjon).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...