Gjest Vinteren Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ... jeg husker for en tid tilbake at sykler var så billige å kjøpe. Jeg har veldig lyst på ny sykkel, men de er jo så dyre - 4000 til 5000 kroner. Det er typisk dbs-sykler og den slag. Så hvor kan jeg finne sykler med mindre kjente merker, og som er billigere. Hvor finnes de? Noen som vet? 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har du ikke en XXL butikk i nærheten? Der har de, eller har nettopp hatt - tilbud på sykler. En kunne få sykkel helt ned til kr. 999,-. 0 Siter
Gjest er dette vanlig??? Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Smertclub har også salg på sykler ny. Rundt 1000 kroner. Men det er klart - de varer kanskje ikke evig, slike sykler - men om de varer en stund - noen år - har du nok spart inn dbs-en og kan kjøpe ny sykkel nesten hvert år? 0 Siter
Gjest Xens Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har du ikke en XXL butikk i nærheten? Der har de, eller har nettopp hatt - tilbud på sykler. En kunne få sykkel helt ned til kr. 999,-. Biltema har like billige sykler, og kvaliteten er helt ok. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Og her synes jeg min sykkel kostet litt mer enn jeg normalt betaler for slikt - den kostet 12.000,- full pris. 4-5.000,- er rimelig standard pris på normale sykler. "..................................." 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har kjøpt flere sykler på nettauksjoner og fått de til godt under tusenlappen. Den jeg kjøpte til meg selv og som jeg er veldig fornøyd med heter Eagel. Men, klarer ikke å huske hvor jeg kjøpte den. Har også kjøpt to Sanboro sykler, men vil ikke anbefale de som noe førstevalg selv om prisen er lav. Må legge til at mine sykkelturer utelukkend er sammen med barna, slik at jeg trenger ikke noe dyrt og flott. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Betalte 750,- for en ny sykkel på www.netthandelen.no (auksjon). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.