Gjest BM1968 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Vi drar 1. august. Har du vært der og kan fortelle meg litt om hvordan det er der ? Vi er to barn og to voksne som skal dra. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Det er et supert sted! Var der i midten av mai i fjor. Området er kjempeflott for barn. Sunwing Resort er et ypperlig valg når man reiser med barn. Ett barn spiser gratis pr betalende voksen, det er lekekrok og videofilmer i restauranten. Også har du mulighet til å la de være hos Lollo og Bernie. Hvis jeg ikke husker feil er det et lekeland et lite stykke fra hotellet. Et lekeland med masse oppblåsbare hoppeleker. Det er en del restauranter og spisesteder på utsiden av resorten også. Kos dere masse! 0 Siter
Gjest BM1968 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Det er et supert sted! Var der i midten av mai i fjor. Området er kjempeflott for barn. Sunwing Resort er et ypperlig valg når man reiser med barn. Ett barn spiser gratis pr betalende voksen, det er lekekrok og videofilmer i restauranten. Også har du mulighet til å la de være hos Lollo og Bernie. Hvis jeg ikke husker feil er det et lekeland et lite stykke fra hotellet. Et lekeland med masse oppblåsbare hoppeleker. Det er en del restauranter og spisesteder på utsiden av resorten også. Kos dere masse! Hvordan var leilighetene ? Det eneste som var ledig for oss nå var en 2 roms handicap leilighet med terrasse ut mot hage eller gangvei ..... på en måte kjekt å ha det på bakkeplan, men på en annen måte .... ikke så ok pga uvedkommende ..... (er litt redd for kriminielle jeg skjønner du ) ) 0 Siter
Gjest BM1968 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 DOL har et forum for Reiser. I know, har postet innlegget mitt der også, men det er ikke så stor aktivitet der inne, så derfor postet jeg det her hvor det er mest aktivitet. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvordan var leilighetene ? Det eneste som var ledig for oss nå var en 2 roms handicap leilighet med terrasse ut mot hage eller gangvei ..... på en måte kjekt å ha det på bakkeplan, men på en annen måte .... ikke så ok pga uvedkommende ..... (er litt redd for kriminielle jeg skjønner du ) ) Vi var der for noen år siden, og bodde på bakkeplan. Området var så inngjerdet og befolket at jeg var ikke redd for kriminelle, iallefall. Lettvint for ungene, da de kunne leke i hagen rundt. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvordan var leilighetene ? Det eneste som var ledig for oss nå var en 2 roms handicap leilighet med terrasse ut mot hage eller gangvei ..... på en måte kjekt å ha det på bakkeplan, men på en annen måte .... ikke så ok pga uvedkommende ..... (er litt redd for kriminielle jeg skjønner du ) ) Vi hadde en Royal leilighet rett ved bassenget. Det ønsket vi fordi vi da hadde veldig lett tilgang på toalett. Holdt på med bleieavvenning... Ellers er leilighetene helt greie, det er masse grøntarealer å leke seg på ute. Området er avsperret, så jeg tror ikke du behøver være redd for innbruddstyver 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.