gutt23 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Er det noen som har Windows Media Player? Jeg får ikke skiftet til 16:9 format på tv-program 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Eg brukar den spelaren men har aldri hatt samme problemet som deg... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Kanskje ikke skjermkortet ditt støtter 16:9? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Tror du skal søke på informasjon om skjermkortet ditt, gjerne i forbindelse med media player. Det hender at enkelte skjermkort (eller annen hardware) må fikles litt med for å fungere bra med f.eks media player. Og det hender skjermkort ikke har de egenskapene man helst vil ha. "................................." 0 Siter
gutt23 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Tror du skal søke på informasjon om skjermkortet ditt, gjerne i forbindelse med media player. Det hender at enkelte skjermkort (eller annen hardware) må fikles litt med for å fungere bra med f.eks media player. Og det hender skjermkort ikke har de egenskapene man helst vil ha. "................................." jeg får spilt DVD via WMP i 16:9 format, men ikke tv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.