Nyttårsjenta' Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg føler meg skikkelig grå i ansiktet. Huden ser liksom litt "dø" ut. Jeg er veldig mørk under øynene. Jeg trenger tips på en veldig bra ansiktscreme (som ikke nødvendigvis MÅ være ekstremt dyr...) som får litt liv i ansiktet mitt igjen. Noen som kan komme med bra idéer?? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Sikkert ikke svaret du var ute etter, men siden jeg ikke vet om noen ansiktskremer å anbefale kan jeg anbefale noe annet i stedet... Når det gjelder huden så er det definitivt sånn at skjønnheten kommer innenfra. Spis sunt, drikk massevis av vann! og for all del ikke røyk. Og så frisk luft. Om du vil bruke en krem i tillegg kan du sikkert det, men disse tingene er det viktigste for å få hud som ser frisk ut. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Skriv og fortell om hudtypen din på www.minhud.no . Da får du tips om hudpreparater som passer for akkurat din hud. Produktene er litt dyre (rundt 500kr for hudkrem), men virkelig verd prisen!! Det er Dermalogica-serien som selges der (og du er ikke forpliktet til å kjøpe selv om du ber om råd fra hudpleier!). Hvis du bestiller produkter, kommer det til deg i posten i løpet av ca fem dager. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Gå på apoteket, der har de et bredt utvalg av kremer uten masse parfyme etc. Akkurat nå husker jeg ikke navnet p en eneste krem... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Gå på apoteket, der har de et bredt utvalg av kremer uten masse parfyme etc. Akkurat nå husker jeg ikke navnet p en eneste krem... Vichy skal visst være bra! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vichy skal visst være bra! Ja, det var navnet på en av kremene, ja 0 Siter
Freya Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Skriv og fortell om hudtypen din på www.minhud.no . Da får du tips om hudpreparater som passer for akkurat din hud. Produktene er litt dyre (rundt 500kr for hudkrem), men virkelig verd prisen!! Det er Dermalogica-serien som selges der (og du er ikke forpliktet til å kjøpe selv om du ber om råd fra hudpleier!). Hvis du bestiller produkter, kommer det til deg i posten i løpet av ca fem dager. Jeg var frekk og ba om råd fra hudpleieren på minhud, så kjøpte jeg dermalogica-produktene fra lookfantastic til halv pris... ups! 0 Siter
Kvinna Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg kjøpte "Happyderm" fra L'Oreal! Krem og rensemousse, og synes jeg gikk fra vintergrå, til litt sånn fin glød :-) Huden føles mye friskere og glattere også! Tidligere brukte jeg Vaseline Intensive Care produkter, og Oil of Ulay. Ikke så veldig dyr heller! (Kjøpte på ICA) http://www.lorealparis.fr/minisites/happyderm/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg var frekk og ba om råd fra hudpleieren på minhud, så kjøpte jeg dermalogica-produktene fra lookfantastic til halv pris... ups! Fyyyyyy!! Takk for tipset forresten ;-) 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg kjøpte "Happyderm" fra L'Oreal! Krem og rensemousse, og synes jeg gikk fra vintergrå, til litt sånn fin glød :-) Huden føles mye friskere og glattere også! Tidligere brukte jeg Vaseline Intensive Care produkter, og Oil of Ulay. Ikke så veldig dyr heller! (Kjøpte på ICA) http://www.lorealparis.fr/minisites/happyderm/ venninner av meg er skikkelig fornøyd med happyderm. Men vær varsom om har tendens til å reagere på ting. Jeg fikk et meget hissig utslett i ansiktet. Brant og var røde flekker... Men jeg reagerer også på hårfjerningskrem og selvbruningskrem da. Men bare et obs til oss. Jeg visste ikke om det før sjø. Tåler alle andre fuktighets og rensekremer nemlig. 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har det siste året brukt en multekrem fra Lumene. De har også en som inneholder både multer og tranebær for de med tørr hud. Jeg ser deet står Age Defying Intensive Care, så den er kanskje bare for tilårskomne...? 0 Siter
tiliti Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Kjør en omgang skrubb og gjerne en sånn liten pose med ansiktsmaske. Deretter finn en egnet krem, jeg har litt blandingshud, tørre kinn med nupper - fet t-sone med tendens til. Vichy anti-imperfections fra apoteket fungerer bra på meg. Før brukte jeg spenol i kinnene, og det fungerte også rimelig bra, men om jeg brukte den over lengre tid fikk jeg kviser. Skaff deg masse frisk luft og litt sol :-) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 den rosa fra loreal som er litt ny, og som er mye på reklame..skal gi "liv" til huden, synes den er grei jeg..føler meg litt frisk ved å bruke dem. eller du kan jo bruke en farget dagskrem. ellers synes jeg den som heter noe sånt som vitamin c eller noe sånt, en oransje boks, fra helena rubenstein tror jeg..er ganske bra, gir masse glød og fukt..sikkert litt dyrere, men bra!! 0 Siter
Freya Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Fyyyyyy!! Takk for tipset forresten ;-) Ja, jeg synes det var ganske lurt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.