Gjest kjøpe eller ikke? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 har sett dette annonsert til salgs flere ganger, men hva er det? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Et lite, eller stort "fortelt" til campingvogn. Det heter spikerfortelt pga. det er laga av tre. 0 Siter
Gjest kjøpe eller ikke? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Et lite, eller stort "fortelt" til campingvogn. Det heter spikerfortelt pga. det er laga av tre. Takk for oppklaringen. Hvis jeg skal kjøpe den må jeg først ha campingvogn skjønner jeg! LOL 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Takk for oppklaringen. Hvis jeg skal kjøpe den må jeg først ha campingvogn skjønner jeg! LOL ja, for det mangler 4.veggen - hehe 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Noen slektninger snakket om dette en gang, de hadde fått seg nytt og fint spikertelt, og da jeg spurte hva det var så de på meg som om jeg hadde bannet i kirken! Jeg måtte jo skjønne at det var for-telt til campingvogn - laget av tre!! Akkurat som om jeg noen gang kommer til å dra på ferie i campingvogn... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Noen slektninger snakket om dette en gang, de hadde fått seg nytt og fint spikertelt, og da jeg spurte hva det var så de på meg som om jeg hadde bannet i kirken! Jeg måtte jo skjønne at det var for-telt til campingvogn - laget av tre!! Akkurat som om jeg noen gang kommer til å dra på ferie i campingvogn... At du ikke skjønte det,da! Det ligger jo i navnet ;-) (nei, jeg har heller aldri hørt om det før i dag, og hadde ikke ant hva det dreide seg om) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.