Gå til innhold

Dine sparetips?

Anbefalte innlegg

Gjest snart student
Skrevet

Jeg skal begynne å studere igjen og får dårlig økonomi. Jeg fant damebind fra euroshopper til 10 kr, sparte 20 kr! Har dere tips?

Gjest Sparegrisen
Skrevet

Max20 og Nille har også bind og truseinnlegg som er billigere enn på matbutikk.

Spis mye makrell i tomat, det veldig billig og veldig sunt.

Skrevet

First price sine artikler kan man spare mye på... Og de jeg har prøvd er jeg kjempe fornøyd med!

Gjest Sparegrisen
Skrevet

First price sine artikler kan man spare mye på... Og de jeg har prøvd er jeg kjempe fornøyd med!

Ja, bortsett fra tannkremen. Den er helt for jævlig. Kjennes ut som du pusser tennene med tjukk body-lotion.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Folk på dol er sykt opptatt av bind. Her har du selv funnet ut hvordan du skal spare penger på bind, og likevel presterer hele to stykker å kaste seg på med andre bind-sparetips.

Mitt tips: Vend deg til å spise tunfisk og ris. Veldig sunt og nesten gratis!

Gjest snart student
Skrevet

Max20 og Nille har også bind og truseinnlegg som er billigere enn på matbutikk.

Spis mye makrell i tomat, det veldig billig og veldig sunt.

Takk!!!! :)) makrell i tomat er jo godt.

Gjest snart student
Skrevet

Tusen takk for tipset!! :) Hva kjøper du av first price hvis jeg kan spørre om det?

Gjest snart student
Skrevet

Folk på dol er sykt opptatt av bind. Her har du selv funnet ut hvordan du skal spare penger på bind, og likevel presterer hele to stykker å kaste seg på med andre bind-sparetips.

Hehe. Tunfisk lukter så vondt :) Har du en bra oppskrift? Takk!!

Skrevet

Tunfisk,ja, Hos ICA har de noen tunfisk bokser som er med diverse sauser. Faktisk ganske gode. Og fortsatt billige. I min studietid levde jeg på brød, fiskepudding og majones/remulade husker jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. Tunfisk lukter så vondt :) Har du en bra oppskrift? Takk!!

Ja, det har jeg!

Kok opp 5-minutters ris, hell tunfisken opp i kjelen når risen er ferdig, hell på ekstreme menger pepper (for å drepe alt som heter tunfisksmak), og rør rundt.

Så heller du risen og tunfisken og alt pepperet over på en tallerken, heller appelsinjuice i et stort glass, spiser så mye du klarer, og når du ikke klarer mer skylder du ned resten med appelsinjuicen. :)

Etter hvert vender du deg til det!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tunfisk,ja, Hos ICA har de noen tunfisk bokser som er med diverse sauser. Faktisk ganske gode. Og fortsatt billige. I min studietid levde jeg på brød, fiskepudding og majones/remulade husker jeg...

De har jeg ikke smakt. Men jeg burde gjøre det. For det koster en del i pepper å spise sånn som jeg spiser. :)

Skrevet

Tusen takk for tipset!! :) Hva kjøper du av first price hvis jeg kan spørre om det?

Jeg har kjøpt roll on, og den er genial i allefall på meg. Føler ofte at jeg blir litt illeluktende av endel roll on, men denne er bra. Har prøvd tampongenen, dopapiret, osten, kjøkkensåpe, pommes frites, bananer... Hmm... det var alt jeg kom på i farta. Lykke til!!

Skrevet

Jeg også. En boks fiskeboller kunne vare hele uka.

Det hendte dog at jeg slo meg løs med en halv boks spaghetti a la capri.

Ei fin tid var det lell.

Hva skal man med materielle goder når man kan begrave seg i kunnskapens vidunderlige verden.

Skrevet

De har jeg ikke smakt. Men jeg burde gjøre det. For det koster en del i pepper å spise sånn som jeg spiser. :)

:-)

De finnes med karrisaus og sur-søt tror jeg. Karri har jeg smakt,- og den var god.

Men hvis målet er å drepe ALL tunfisksmak, så hadde det kanskje vært greit med et annet utgangspunkt ;-)

Mista nikket
Skrevet

Ikke bruk handlevogn eller handlekurv. Kjøp bare det du klarer å bære selv :-)

Skrevet

Ikke bruk handlevogn eller handlekurv. Kjøp bare det du klarer å bære selv :-)

Hah! Det hender jeg gjør det,- skal bare ha en eller to ting... Ender opp ved kassa med 17 ting stablet i favnen... Og tenker : Aldri mer, neste gang skal jeg ta en kurv uansett!

ShitDiddelyDo
Skrevet

:-)

De finnes med karrisaus og sur-søt tror jeg. Karri har jeg smakt,- og den var god.

Men hvis målet er å drepe ALL tunfisksmak, så hadde det kanskje vært greit med et annet utgangspunkt ;-)

Som sagt: Sunt og billig! :)

Men jeg skal sjekke ut disse med smak. For jeg har hele veien vært tro mot den i vann. :)

Skrevet

Som sagt: Sunt og billig! :)

Men jeg skal sjekke ut disse med smak. For jeg har hele veien vært tro mot den i vann. :)

Som katten min :-)

Egentlig ville han nok likt den i olje best, men han er tykk nok. Jeg liker den i gele best (men det er jeg alene om i familien). Den i vann = kattemat hos oss - sånn mentalt i alle fall :-)

Mista nikket
Skrevet

Hah! Det hender jeg gjør det,- skal bare ha en eller to ting... Ender opp ved kassa med 17 ting stablet i favnen... Og tenker : Aldri mer, neste gang skal jeg ta en kurv uansett!

Hadde du hatt handlekurv, hadde du kanskje endt opp med 25 ting :-) Jeg orker/gidder ikke bære så mye, så når jeg skal handle billig, er det uten kurv og vogn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...