Gå til innhold

Dine sparetips?

Anbefalte innlegg

Gjest sparetips
Skrevet

Om du f.eks. kjøper noe til 10 i steden for 20, så legg 10 kroner til side. Slik kan du fort få spart opp et bra beløp. Går du i steden for å ta bussen kan du legge 20 til side.

Skrevet

Skriv handleliste og hold deg til den, og handle en gang i uka.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du er alene, så kjøpe middag i kantina på skolen. Der jeg brukte å kjøpe, kosta en middag fra 20-50kr, Men ikke alle kantiner er like billige.

Skrevet

Tunfisk,ja, Hos ICA har de noen tunfisk bokser som er med diverse sauser. Faktisk ganske gode. Og fortsatt billige. I min studietid levde jeg på brød, fiskepudding og majones/remulade husker jeg...

I gamle dager var fiskeboller/fiskepudding mye billigere enn kjøtt. Nå er ikke forskjellen så stor lenger.

Skrevet

Havrenøtter (mye billigere enn diverse usunne frokostblandinger)i melk eller havregrøt til frukost.

Skrevet

Bytt bank til skandiabanken.

I en vanlig bank koster det ca 2-3 kr bare for å dra kortet i en butikk, 5 kr for å betale regninger med nettbank og 25 for å gå i banken å betale, 7 for å ta ut penger i en bank annen enn du bruker og 5 for å ta ut i minibank utenom arbeidstid. I tillegg er renten på sparekonto sånn 0,02%.

I skandiabanken er renten på konto 1,35%. I tillegg er det INGEN gebyrer på uttak eller bruk, du betaler bare 250 kr i året for å ha et visakort derfra, noe som faktisk er billigere enn for de fleste andre banker.

sparer litt i året på det.

Skrevet

I gamle dager var fiskeboller/fiskepudding mye billigere enn kjøtt. Nå er ikke forskjellen så stor lenger.

Sant nok,- fisk har blitt dyrt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...