Gjest sparetips Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Om du f.eks. kjøper noe til 10 i steden for 20, så legg 10 kroner til side. Slik kan du fort få spart opp et bra beløp. Går du i steden for å ta bussen kan du legge 20 til side. 0 Siter
Soria Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Skriv handleliste og hold deg til den, og handle en gang i uka. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du er alene, så kjøpe middag i kantina på skolen. Der jeg brukte å kjøpe, kosta en middag fra 20-50kr, Men ikke alle kantiner er like billige. 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Tunfisk,ja, Hos ICA har de noen tunfisk bokser som er med diverse sauser. Faktisk ganske gode. Og fortsatt billige. I min studietid levde jeg på brød, fiskepudding og majones/remulade husker jeg... I gamle dager var fiskeboller/fiskepudding mye billigere enn kjøtt. Nå er ikke forskjellen så stor lenger. 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Havrenøtter (mye billigere enn diverse usunne frokostblandinger)i melk eller havregrøt til frukost. 0 Siter
Piraye Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Bytt bank til skandiabanken. I en vanlig bank koster det ca 2-3 kr bare for å dra kortet i en butikk, 5 kr for å betale regninger med nettbank og 25 for å gå i banken å betale, 7 for å ta ut penger i en bank annen enn du bruker og 5 for å ta ut i minibank utenom arbeidstid. I tillegg er renten på sparekonto sånn 0,02%. I skandiabanken er renten på konto 1,35%. I tillegg er det INGEN gebyrer på uttak eller bruk, du betaler bare 250 kr i året for å ha et visakort derfra, noe som faktisk er billigere enn for de fleste andre banker. sparer litt i året på det. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 I gamle dager var fiskeboller/fiskepudding mye billigere enn kjøtt. Nå er ikke forskjellen så stor lenger. Sant nok,- fisk har blitt dyrt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.