lote Skrevet 11. februar 2001 Skrevet 11. februar 2001 jeg tror jeg har fått noe allergi inne er jeg tett i nesen kommer jeg ut renner den. det er helst nå i kaldt vær det er verst. i tilegg har jeg astma jeg skal jo ta det opp med legen neste gang jeg går til kontroll er der noen der ute som har opplevd dette (helt sikkert ) ? Har kjent litt til det tidligere og men ikke så mye som denne vinteren. 0 Siter
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Kjære lote Det er mest sannsynlig at du har overømfindtlige slimhinner og derfor reagerer med renning fra nesen enten du kommer ut i kjølig vær eller du er inne i litt tett og dårlig luft. Astma er også en sykdom der slimhinnene er ømfindtlige. Hvis ikke neserenningen er spesielt plagsomt er det ikke nødvendig å gjøre noe med dette. Men er du veldig plaget finnes det medisiner - snakk med legen din om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.