Gjest kiwijenta Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg sliter med negler som fliser seg opp med en gang de vokser seg bittelitt lange. Jeg har begynt å ta kosttilskudd for å se om det hjelper. I og med at jeg har en jobb der jeg vasker hendene ganske ofte, kan det kanskje være lurt å ha på neglelakk. Er det noen som har en transparent neglelakk å anbefale? En som styrker neglene og gir et fint resultat.. Og gjerne ikke for dyr. Takktakk=) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ikke negllakk men neglforsterker. Du finner dem på parfymeri, og de koster ca 80-90 kr. Finnes i blank eller med litt rosaskjær. Det virker. 0 Siter
Gjest Hurlumheia Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Om du har mulighet så bruk hansker når du vasker. (om du ikke er sykepleier f.eks, da..) Vann fliser opp neglene. Kjenner ikke til noen negllakk som skal fungere, men vet at mandelolje gjør. Flisete negler har nok desverre med genetikken å gjøre. (Har samme problemet selv.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.