Osiris Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Fikk spinalbedøving i forbindelse med kneoperasjon i går. Men jeg er så kvalm og uvel enda det er mer enn 24 timer siden. Noen som vet hvor lenge slikt sitter i? 0 Siter
Gjest min erfaring Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg var en gang dårlig i flere dager da nålen kom for langt inn da de satte bedøvelsen. Jeg orket ikke drikke og måtte få intravenøst. Ellers tror jeg du snart kommer deg:) 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Jeg var en gang dårlig i flere dager da nålen kom for langt inn da de satte bedøvelsen. Jeg orket ikke drikke og måtte få intravenøst. Ellers tror jeg du snart kommer deg:) Takk for svar. Begynner så smått å komme til hektene nå. Men det tok mange dager. Det ble litt komplikasjoner av spinalbedøvelsen denne gang, det var derfor jeg var så mye dårligere enn ved forrige kneoperasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.