Gjest ELLER?? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Blir man feit om man spiser noen riskaker som snacks? Eller burde man finne noe annet? Ikke så mye å legge på seg av i de vel? 0 Siter
Excelsion Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du spiser noen riskaker så legger du ikke på deg. Hvis du derimot spiser flere pakker, så går det vel ann å legge på seg av det meste. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Riskaker er bare raske karbohydrater det har ingeting i en kropp som slanker seg å gjøre. Ta heller en grov brødskive med skikkelig pålegg på om du er sulten. 0 Siter
Gjest ELLER?? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Riskaker er bare raske karbohydrater det har ingeting i en kropp som slanker seg å gjøre. Ta heller en grov brødskive med skikkelig pålegg på om du er sulten. Jeg slanker meg ikke da, men på jobben er det av og til det trengs noe i magen før jeg skal hjem og spise middag. Riskaker fyller bra opp, men vil ikke spise dem hvis jeg kan legge på meg av å spise dem. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg slanker meg ikke da, men på jobben er det av og til det trengs noe i magen før jeg skal hjem og spise middag. Riskaker fyller bra opp, men vil ikke spise dem hvis jeg kan legge på meg av å spise dem. Spis heller et eple eller en pære du! 0 Siter
Gjest ELLER?? Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Spis heller et eple eller en pære du! Ah.. æsj.. da blir det så pes, for da må jeg handle inn det hver dag. Riskaker kan stå på hylla til de trengs. Frukt, ja da må jeg jo planlegge hvilke dager jeg blir sulten... 0 Siter
Gjest karbodøden Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er ikke riskakene man bli feit av men virkningen. De høyner blodsukkeret slik at du blir enda mer sugen på noe søtt..eller mat generelt. 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ah.. æsj.. da blir det så pes, for da må jeg handle inn det hver dag. Riskaker kan stå på hylla til de trengs. Frukt, ja da må jeg jo planlegge hvilke dager jeg blir sulten... Du kan jo ha noen eple (eller annen frukt du liker)i skuffa på jobben. P.S.: Det var i fjor eller forfjor det var sunt med riskaker... 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ah.. æsj.. da blir det så pes, for da må jeg handle inn det hver dag. Riskaker kan stå på hylla til de trengs. Frukt, ja da må jeg jo planlegge hvilke dager jeg blir sulten... Knekkebrød og tubeost! 0 Siter
Gjest ELLER?? Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det er ikke riskakene man bli feit av men virkningen. De høyner blodsukkeret slik at du blir enda mer sugen på noe søtt..eller mat generelt. Ja, men jeg har jo ikke noe annet, så det spiller jo ingen rolle om jeg blir sugen på noe annet. Jeg spiser jo bare riskakene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.