Gjest skal slanke meg! Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ditt beste tips? Når begynte du? Hva veide du ved oppstart? Hva veier du nå? Hva er målet? Hva er din høyde? Noe spesielt du vil tilføye? 0 Siter
pjusken Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mitt beste tips må være; ta deg god tid! Jeg har tatt av ca 16 kilo på litt over 1 år. Jeg føler selv at jeg ikke har gjort noe spesielt. Men jeg har kuttet ut godteri på hverdager (er en sjoko-mons) og fete sauser på hverdager. Jeg har også forsøkt å lage sunnere mat uten at denne skal være basert på light produkter (har ett barn jeg ikke vil skal ha så mye light). I helgene har jeg kost meg med mat, vin og godteri. Det som er så pussig er at når man dropper godteriet på hverdagene venner kroppen seg av med sukkermengden og behovet er også mindre i helgene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle "glemme" å spise godteri, men det har jeg altså. Men jeg har brukt lang tid, men har nå ikke noe problemer med å holde vekten selv om jeg nå har sluppet opp litt på godteri og slikt... 0 Siter
Gjest glamour girl Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mitt beste tips må være; ta deg god tid! Jeg har tatt av ca 16 kilo på litt over 1 år. Jeg føler selv at jeg ikke har gjort noe spesielt. Men jeg har kuttet ut godteri på hverdager (er en sjoko-mons) og fete sauser på hverdager. Jeg har også forsøkt å lage sunnere mat uten at denne skal være basert på light produkter (har ett barn jeg ikke vil skal ha så mye light). I helgene har jeg kost meg med mat, vin og godteri. Det som er så pussig er at når man dropper godteriet på hverdagene venner kroppen seg av med sukkermengden og behovet er også mindre i helgene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle "glemme" å spise godteri, men det har jeg altså. Men jeg har brukt lang tid, men har nå ikke noe problemer med å holde vekten selv om jeg nå har sluppet opp litt på godteri og slikt... Jeg slanker meg ikke, men prøver å holde vekta. Jeg har også sluttet med godteri hverdager, med det resultat at jeg spiser enorme mengder i helgen da jeg har lov. Så det blir samme mengde om ikke mer, per uke. Jeg får heller abstinenser jeg enn at kroppen venner seg til det:( 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mitt beste tips: Trim, trim og atter trim. Det hjelper ikke å ensidig gjøre noe med kostholdet uten å trimme. 0 Siter
Kvinna Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mitt beste tips må være; ta deg god tid! Jeg har tatt av ca 16 kilo på litt over 1 år. Jeg føler selv at jeg ikke har gjort noe spesielt. Men jeg har kuttet ut godteri på hverdager (er en sjoko-mons) og fete sauser på hverdager. Jeg har også forsøkt å lage sunnere mat uten at denne skal være basert på light produkter (har ett barn jeg ikke vil skal ha så mye light). I helgene har jeg kost meg med mat, vin og godteri. Det som er så pussig er at når man dropper godteriet på hverdagene venner kroppen seg av med sukkermengden og behovet er også mindre i helgene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle "glemme" å spise godteri, men det har jeg altså. Men jeg har brukt lang tid, men har nå ikke noe problemer med å holde vekten selv om jeg nå har sluppet opp litt på godteri og slikt... Dette høres ut som et fint opplegg! Hvor ofte spiser du? 0 Siter
pjusken Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Dette høres ut som et fint opplegg! Hvor ofte spiser du? Spiser helt normalt, frokost (ikke noe frokostmenneske men presser i meg litt), lunch og middag. Kanskje et knekkebrød eller youghurt på kvelden. Jeg forsyner meg godt hvis jeg er sulten og veier ikke maten. Bare tenker meg om 2 ganger både når jeg lager den og når jeg spiser den! 0 Siter
Kvinna Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Spiser helt normalt, frokost (ikke noe frokostmenneske men presser i meg litt), lunch og middag. Kanskje et knekkebrød eller youghurt på kvelden. Jeg forsyner meg godt hvis jeg er sulten og veier ikke maten. Bare tenker meg om 2 ganger både når jeg lager den og når jeg spiser den! :-) 0 Siter
Gjest Wilhma Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har akkurat nådd slankemålet mitt Jeg slanket meg 5 kg på seks uker. Gikk fra 63 til 58 kg og er 167 høy. Hvordan: Ved kjelp av å trene 5 ganger i uken på treningsstudio. I tillegg holdt jeg meg unna alt av snop og spiste mindre måltider av samme mat som før. 0 Siter
Moraki Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Spis med måte. Mitt beste tips er ikke å spise noe i det hele tatt. Banalt, men sant. 0 Siter
Line Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Prøver å overbevise meg selv om det, i alle fall, men vet ikke helt om det funker. Vekta kastet jeg ut for mange år siden, så hva jeg veier aner jeg ikke. Kjenner bare at klærne sitter litt bedre. Tips? Trening, mindre karbohydrater, mye protein og litt fett. Og å spise litt ca hver tredje time for å øe forbrenninga. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mitt beste tips er ikke å spise noe i det hele tatt. Banalt, men sant. Ja, da dør du jo. Og når du råtner opp mister du jo vekt 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ditt beste tips? -Trening Når begynte du? -Ca et år siden Hva veide du ved oppstart? -75 kg Hva veier du nå? -58-60 kg. Veid 60 siden juletider faktisk. Nå er den enda mer på vei ned. Hva er målet? tja...54? Hva er din høyde? -160 Noe spesielt du vil tilføye? -Har mistet helt lysten på godteri og sjokolade...drikker mye mer lightbrus. Men junk food spiser jeg fortsatt støtt og stadig :\ 0 Siter
nick Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Slanker'n? Nei. Gått ned i vekt? Ja. Kuttet all brusdrikking og dro ned på øl og alkoholforbruk generellt. Jeg river av skinnet på kyllingen, eter ikke snop, men bortsett fra det så spiser jeg som før. Det går muligens litt mere i frukt og rå grønnskaker, men jeg er ikke av sorten som ikke bruker smør på brødet. Har jeg lyst på McDonalds, så spiser jeg det. Stort sett har det gått i 2-3 joggeturer i uka, samt litt svømming. Jeg har aldri giddet å trene før. Sluttet å røyke for noen år siden, og gikk pronto opp 13 kilo. Jeg tok av 10 kilo på 3 måneder. Det merkes VELDIG bra. Det hele begynte med at jeg kjøpte en vekt med BMI kalkulator. Da den skreik FEIT rett i trynet på meg gikk jeg ut og handlet joggesko og gulrøtter. Nu går alt så meget bedre. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 veier 58 kg nå. Vil ned 10 kg. har som mål og bli 45 kg. er 145 cm høy. prøver og trene og spise sunt. Selv om jeg i dag spiste potetgull 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 veier 58 kg nå. Vil ned 10 kg. har som mål og bli 45 kg. er 145 cm høy. prøver og trene og spise sunt. Selv om jeg i dag spiste potetgull Du treng ikkje slanke deg du. Har ikkje noko overflødisk fett du som eg kan skjønne... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Du treng ikkje slanke deg du. Har ikkje noko overflødisk fett du som eg kan skjønne... vel..vet vel det best selv. ligner på tjorven synes jeg. dessuten er familien enig i det. Er jo kjempeliten da av vekst. 27 på bmi indeksen 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 vel..vet vel det best selv. ligner på tjorven synes jeg. dessuten er familien enig i det. Er jo kjempeliten da av vekst. 27 på bmi indeksen Åja, berre ver forsiktig underveis :-) Eg er 163 cm og 75 kg så eg liknar kanskje meir på Tjorven enn deg... hehehe 0 Siter
Gjest tjorven tjukk Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ditt beste tips? Bruk lang tid. Tren. Når begynte du? Begynte for 8 måneder siden. Hva veide du ved oppstart? Veide 74 kg Hva veier du nå? Veier nå 60.5 kg Hva er målet? Målet er 56-57 kg Hva er din høyde? 1.60 Noe spesielt du vil tilføye? Nei 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Åja, berre ver forsiktig underveis :-) Eg er 163 cm og 75 kg så eg liknar kanskje meir på Tjorven enn deg... hehehe hehe..ja. Men det viktigste er å trives. Men i mine verste tvangsspisingsperioder følte jeg meg like spiseforstyrret som når jeg er tynn og kastet opp jeg har funnet bra belønningsmåte da. Elsker å gå ut på byen og sånt.. Så er flink hele uka..og slår meg løs i helgene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.