Gjest Nettopp Ja Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ditt beste tips? Konstant på slankern i fem år - opp 13 kg... Finnes det en mer mislykket kur? Mao: Ikke gjør som meg Når begynte du? For fem år siden - da jeg var 14 Hva veide du ved oppstart? 50 kg Hva veier du nå? 62 kg Hva er målet? 54 kg Hva er din høyde? 163 Noe spesielt du vil tilføye? Spiser ikke godteri, junk, potetgull el. Drikker kun lightbrus. Drikker ikke energiholdige drikker (eks. juice, melk..) Spiser mye proteiner. Trener ikke så ofte lenger (men var tilnærmet treningsnarko før), går heller en times tur 4-5 ganger i uken. Drikker vann. Holder likevel vekten som f.... Vil ned!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ditt beste tips? Konstant på slankern i fem år - opp 13 kg... Finnes det en mer mislykket kur? Mao: Ikke gjør som meg Når begynte du? For fem år siden - da jeg var 14 Hva veide du ved oppstart? 50 kg Hva veier du nå? 62 kg Hva er målet? 54 kg Hva er din høyde? 163 Noe spesielt du vil tilføye? Spiser ikke godteri, junk, potetgull el. Drikker kun lightbrus. Drikker ikke energiholdige drikker (eks. juice, melk..) Spiser mye proteiner. Trener ikke så ofte lenger (men var tilnærmet treningsnarko før), går heller en times tur 4-5 ganger i uken. Drikker vann. Holder likevel vekten som f.... Vil ned!!! Hvordan spiser du? 0 Siter
Gjest Nettopp Ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Hvordan spiser du? Mindre enn de fleste 0 Siter
Gjest Nettopp Ja Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Mindre enn de fleste ...dvs. mellom 1000 og 1500 kcal om dagen. Aldri mer enn 1500. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 ...dvs. mellom 1000 og 1500 kcal om dagen. Aldri mer enn 1500. Men det jeg lurte på er hvordan du dytter i deg disse kaloriene. Hva kaloriene består av (hvor mye kommer fra fett, proteiner, karb), hvor lang pause du har mellom måltidene, hva du spiser, osv. 0 Siter
Gjest Nettopp Ja Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Men det jeg lurte på er hvordan du dytter i deg disse kaloriene. Hva kaloriene består av (hvor mye kommer fra fett, proteiner, karb), hvor lang pause du har mellom måltidene, hva du spiser, osv. Spiser mest proteiner og spiser hver tredje eller fjerde time. Småspiser aldri mellom måltidene (bortsett fra når jeg er klein...) Drikker alkohol ca. en gang i uken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.