Gå til innhold

Er DU på slanker'n?

Anbefalte innlegg

Gjest Nettopp Ja
Skrevet

Ditt beste tips? Konstant på slankern i fem år - opp 13 kg... Finnes det en mer mislykket kur? Mao: Ikke gjør som meg

Når begynte du? For fem år siden - da jeg var 14

Hva veide du ved oppstart? 50 kg

Hva veier du nå? 62 kg

Hva er målet? 54 kg

Hva er din høyde? 163

Noe spesielt du vil tilføye? Spiser ikke godteri, junk, potetgull el. Drikker kun lightbrus. Drikker ikke energiholdige drikker (eks. juice, melk..) Spiser mye proteiner. Trener ikke så ofte lenger (men var tilnærmet treningsnarko før), går heller en times tur 4-5 ganger i uken. Drikker vann. Holder likevel vekten som f.... Vil ned!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ditt beste tips? Konstant på slankern i fem år - opp 13 kg... Finnes det en mer mislykket kur? Mao: Ikke gjør som meg

Når begynte du? For fem år siden - da jeg var 14

Hva veide du ved oppstart? 50 kg

Hva veier du nå? 62 kg

Hva er målet? 54 kg

Hva er din høyde? 163

Noe spesielt du vil tilføye? Spiser ikke godteri, junk, potetgull el. Drikker kun lightbrus. Drikker ikke energiholdige drikker (eks. juice, melk..) Spiser mye proteiner. Trener ikke så ofte lenger (men var tilnærmet treningsnarko før), går heller en times tur 4-5 ganger i uken. Drikker vann. Holder likevel vekten som f.... Vil ned!!!

Hvordan spiser du?

Gjest Nettopp Ja
Skrevet

Hvordan spiser du?

Mindre enn de fleste

Gjest Nettopp Ja
Skrevet

Mindre enn de fleste

...dvs. mellom 1000 og 1500 kcal om dagen. Aldri mer enn 1500.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...dvs. mellom 1000 og 1500 kcal om dagen. Aldri mer enn 1500.

Men det jeg lurte på er hvordan du dytter i deg disse kaloriene. Hva kaloriene består av (hvor mye kommer fra fett, proteiner, karb), hvor lang pause du har mellom måltidene, hva du spiser, osv.

Gjest Nettopp Ja
Skrevet

Men det jeg lurte på er hvordan du dytter i deg disse kaloriene. Hva kaloriene består av (hvor mye kommer fra fett, proteiner, karb), hvor lang pause du har mellom måltidene, hva du spiser, osv.

Spiser mest proteiner og spiser hver tredje eller fjerde time. Småspiser aldri mellom måltidene (bortsett fra når jeg er klein...) Drikker alkohol ca. en gang i uken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...