Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Kjøttkaker hadde nok smakt de fleste men siden de ikke spiser annet enn halal så skjærer jo det seg. Jeg gidder ikke lage mat som folk ikke kan spise.

Regner med at alle skal ha med litt mat hver, og ikke ta hensyn til alle de andre? Da kan vel de som skal ha spesiell mat (som halal) la være å spise akkurat din mat og holde seg til sin egen. Trygt og greit.

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

41

• IngenLurerDenneGutten

13

• hare1365380455

9

• laguna1365380434

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cityrella
Skrevet

Det er jo nettopp derfor man ikke kan servere kjøtt til middag i barnehagene noe mer fordi foreldrene forlanger halal og det er ikke alle steder man får kjøpt det.

Det skulle selvsagt stå; gir en dem hånda tar de hele armen...

Gjest Cityrella
Skrevet

Ai-ai, er dette human avlivning da?

Kanskje vi skal hoppe bukk over det spørsmålet akkurat nå:-)

Selvsagt er ikke det der humant. men er ikke det poenget med det da? De liker jo å skjære over halsen på ting de der gjør de ikke? men ber man så blir jo alt bra, uansett...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Men man kan da ikke begynne å gi etter for disse folka. Gir en dem hånda, tar de hele hånden.

De må tilpasse seg landet de bor i. INTEGRERING!!!!!!!

Det er ikke verre enn at de kan la være å spise akkurat Dorthes mat og ha med sin egen. Man kan ikke kreve at alle skal spise alt fordi de bor i Norge. Jeg spiser _ikke_ slange selv om jeg er i Østen, liksom.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kan ikke lage fiskekaker. Og de de har på butikken her smaker pyton.

Skal det være kald middag?

Skrevet

Ai-ai, er dette human avlivning da?

Kanskje vi skal hoppe bukk over det spørsmålet akkurat nå:-)

De sier så :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er jo nettopp derfor man ikke kan servere kjøtt til middag i barnehagene noe mer fordi foreldrene forlanger halal og det er ikke alle steder man får kjøpt det.

Pussig. Samene får ikke avlive reinsyrene sine på en lignende måte - for salg i Norge.

Har våre nye landsmenn særavtaler?

Gjest Cityrella
Skrevet

Det er ikke verre enn at de kan la være å spise akkurat Dorthes mat og ha med sin egen. Man kan ikke kreve at alle skal spise alt fordi de bor i Norge. Jeg spiser _ikke_ slange selv om jeg er i Østen, liksom.

"Man kan ikke kreve at alle skal spise alt fordi de bor i Norge. Jeg spiser _ikke_ slange selv om jeg er i Østen, liksom"

Nei, men det blir litt sært da. Men at de ikke kan spise kjøttet vi har i norge, men krever at slakteriene skal begynne å styre med deres (syke) religion, det er helt horribelt. Kjøttet er jo det samme, pluss litt smerte for dyret og en bønn.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Selvsagt er ikke det der humant. men er ikke det poenget med det da? De liker jo å skjære over halsen på ting de der gjør de ikke? men ber man så blir jo alt bra, uansett...

Vi har jo nettopp hatt en diskusjon om avlivning. Nå må dere ta et tak jenter:)

Skrevet

Men man kan da ikke begynne å gi etter for disse folka. Gir en dem hånda, tar de hele hånden.

De må tilpasse seg landet de bor i. INTEGRERING!!!!!!!

Det har man da gjort de siste 20 årene.

Du har ikke en god oppskrift til meg i steden da for å diskutere dette, jeg må shoppe hvis jeg ikke har alle ingrediensene.

Gjest Cityrella
Skrevet

Pussig. Samene får ikke avlive reinsyrene sine på en lignende måte - for salg i Norge.

Selvsagt har de særavtaler, har du ikke merket det? Det gjelder ikke bare på det området der skal jeg si deg.

Skrevet

Regner med at alle skal ha med litt mat hver, og ikke ta hensyn til alle de andre? Da kan vel de som skal ha spesiell mat (som halal) la være å spise akkurat din mat og holde seg til sin egen. Trygt og greit.

Man lager mat som alle kan spise da. Det er vanlig det at man ikke serverer mat som er forbudt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Selvsagt har de særavtaler, har du ikke merket det? Det gjelder ikke bare på det området der skal jeg si deg.

Er det mord på egne døttre du mener?

Skrevet

Skal det være kald middag?

Jepp, mat som alle kan spise. Står spesifisert på lappen. Den skal fortæres ute.

Gjest løpeom
Skrevet

"Man kan ikke kreve at alle skal spise alt fordi de bor i Norge. Jeg spiser _ikke_ slange selv om jeg er i Østen, liksom"

Nei, men det blir litt sært da. Men at de ikke kan spise kjøttet vi har i norge, men krever at slakteriene skal begynne å styre med deres (syke) religion, det er helt horribelt. Kjøttet er jo det samme, pluss litt smerte for dyret og en bønn.

Det handler jo om religion. De spiser ikke svin selv om vi sier det er greit. De spiser ikke kjøtt som er slaktet på "uriktig" vis. De lar ikke sine koner gå i miniskjørt.

hare1365380455
Skrevet

Jepp, mat som alle kan spise. Står spesifisert på lappen. Den skal fortæres ute.

Hva med eggerøre eller omelett?

Skrevet

Tror kjøttet er slaktet i Frankrike. Det sa i hvert fall naboen min.

Gjest Cityrella
Skrevet

Er det mord på egne døttre du mener?

Tja.. kanskje?

Skrevet

Hva med eggerøre eller omelett?

Takk, det var en ide :o)

Gjest Cityrella
Skrevet

Det handler jo om religion. De spiser ikke svin selv om vi sier det er greit. De spiser ikke kjøtt som er slaktet på "uriktig" vis. De lar ikke sine koner gå i miniskjørt.

Ingenting er så farlig som religion, særlig den der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...