Gjest Jombalei Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 leververdier? Hun har vært slapp og dårlig form ei stund og gikk til lege. De tok blodprøver og leververdiene var høy og hun ble øyeblikkelig henvist til sykehuset for videre utredning. Hun fikk ingen indikasjon for hva det kunne være. Hun har også kløe over hele kroppen, men er ikke gul. Hva kan dette dreie seg om egentlig? 0 Siter
Gjest Jombalei Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Mononukleose altså kyssesyke? Vet ikke om ei dame som lever i et fast forhold har kyssesyke og er godt over 40 år da. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vet ikke om ei dame som lever i et fast forhold har kyssesyke og er godt over 40 år da. Jeg visste ikke at det var noen aldersgrense på kyssesyke. Det burde ikke ha noe å si om man er i fast forhold eller ikke, for den smitter jo ikke bare ved kyssing heller, da. 0 Siter
Gjest Jombalei Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Jeg visste ikke at det var noen aldersgrense på kyssesyke. Det burde ikke ha noe å si om man er i fast forhold eller ikke, for den smitter jo ikke bare ved kyssing heller, da. Nei det kan du ha helt rett i. Aldersgrene er det nok ikke, men alle jeg har hørt om er kanske unge. Så derfor tenkte jeg at det ikke var snakk om det. Legen hadde vel kanskje tatt test på legekontoret og ikke henvist til sykehuset da. 0 Siter
Gjest Fiolen igjen Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det kan blant annet indikere kreft i leveren... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vet ikke om ei dame som lever i et fast forhold har kyssesyke og er godt over 40 år da. Eller at hun er pillemisbruker eller alkoholiker og har ødelagt leveren sin på den måten. 0 Siter
Gjest Jombalei Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Eller at hun er pillemisbruker eller alkoholiker og har ødelagt leveren sin på den måten. Det er hun definitivt ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er hun definitivt ikke. Da har ikke jeg flere forslag enn en ubehandlet hepatitt. 0 Siter
Gjest skumle saker Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det kan sikkert være symtom på mye rart.. men faren min hadde en forferdelig kløe over hele kroppen før han døde av kreft i leveren. Det var visst i gallegangen som gikk ned i leveren. Samtidig hadde han lys avføring og mørk urin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.