Gå til innhold

Hva feiler venninnen min med høye......

Anbefalte innlegg

Gjest Jombalei
Skrevet

leververdier? Hun har vært slapp og dårlig form ei stund og gikk til lege. De tok blodprøver og leververdiene var høy og hun ble øyeblikkelig henvist til sykehuset for videre utredning. Hun fikk ingen indikasjon for hva det kunne være. Hun har også kløe over hele kroppen, men er ikke gul. Hva kan dette dreie seg om egentlig?

Gjest Jombalei
Skrevet

Mononukleose altså kyssesyke?

Vet ikke om ei dame som lever i et fast forhold har kyssesyke og er godt over 40 år da.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Vet ikke om ei dame som lever i et fast forhold har kyssesyke og er godt over 40 år da.

Jeg visste ikke at det var noen aldersgrense på kyssesyke.

Det burde ikke ha noe å si om man er i fast forhold eller ikke, for den smitter jo ikke bare ved kyssing heller, da.

Gjest Jombalei
Skrevet

Jeg visste ikke at det var noen aldersgrense på kyssesyke.

Det burde ikke ha noe å si om man er i fast forhold eller ikke, for den smitter jo ikke bare ved kyssing heller, da.

Nei det kan du ha helt rett i. Aldersgrene er det nok ikke, men alle jeg har hørt om er kanske unge. Så derfor tenkte jeg at det ikke var snakk om det. Legen hadde vel kanskje tatt test på legekontoret og ikke henvist til sykehuset da.

Gjest Fiolen igjen
Skrevet

Det kan blant annet indikere kreft i leveren...

Skrevet

Eller at hun er pillemisbruker eller alkoholiker og har ødelagt leveren sin på den måten.

Gjest Jombalei
Skrevet

Eller at hun er pillemisbruker eller alkoholiker og har ødelagt leveren sin på den måten.

Det er hun definitivt ikke.

Skrevet

Det er hun definitivt ikke.

Da har ikke jeg flere forslag enn en ubehandlet hepatitt.

Gjest skumle saker
Skrevet

Det kan sikkert være symtom på mye rart.. men faren min hadde en forferdelig kløe over hele kroppen før han døde av kreft i leveren. Det var visst i gallegangen som gikk ned i leveren. Samtidig hadde han lys avføring og mørk urin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...